Punt is alleen dat die waarschijnlijk niet door te verbinden is met de Tamiya speaker, en voor een extra speaker heb ik in de Sherman waarschijnlijk niet genoeg ruimte.
Elmod valt gewoon af bij mij, als de Tamiya elektronica nu kapot was oké, maar om zoveel geld uit te geven om iets te vervangen wat nog prima werkt zie ik niet zitten.
Ik heb het aansluitschema van de Benedini TBS micro eens bekeken en het motorgeluid zit apart geschakeld van de andere twee kanalen. Nu weet ik alleen niet of het mogelijk is om die er gewoon tussenuit te laten en de extra uitgangen voor optionele geluiden door te schakelen via mijn 5e en 6e kanaal. Heb al wel gevonden dat het mogelijk is om hem door te verbinden met de originele speaker zonder dat de boel gaat kraken, en dat er eventueel een geluids versterker beschikbaar is.
Zoek me rot naar die info. Ze worden genoeg gebruikt zie ik wel overal op internet, maar er is behoorlijk weinig over de aparte functies te vinden, omdat ze over het algemeen gebruikt worden voor elektro luchtvaart.
Hier nog even het aansluit schema van de TBS micro.
http://www.benedini.de/Home_E/Products_ ... V2.0_E.pdf