Na een Königstiger overgenomen te hebben van een mede clublid kon het grote bouwen beginnen. Het is dus een fo Königstiger met de nodige schumo delen.
De onderbak en wielen heb ik al in elkaar zitten na de nodige uurtjes pielen met die mini schroefjes. Maar daarover een andere keer meer(wanneer ik mijn nieuwe airbrusch heb) Ik ben dus met de koepel begonnen. Dat liep allemaal heel soepel en paste allemaal perfect(zoals ik dat van vroeger met mijn 1:35 modellen gewend was), totdat ik bij de shcumo delen aan kwam

Na de nodige aanpassingen zitten deze er nu ook op.
Koepel met de reserve tracklink haakjes

Het nieuwe achterluik met de opening voor de aan uit schakelaar. Hier ga ik nog een magneet achter zetten om het luikje vast te houden en een greep maken van een stukje metaaldraad

De loop e.d. er al in

Toen moest het tegen gewicht aan de achterkant geplaatst worden. Die zat dus mooi voor het nu openende luik. Wat nu te doen.....

Even het gewicht gewogen precies 42 gram. hmmm Mijn vis kist. Daar de nodige loodjes uit gehaalt zodat ik het gewicht mooi links en rechts van het luik kon plaatsen. En de aan/uit knop in het midden.

Zo een mooi begin lijkt me. Even de kleine in zijn bed gooien en paps weer fijn verder bouwen.