Na alle teleurstellingen van afgelopen week hebben Hannie en ik een alternatief bedacht in de vorm van een "MINI" Battlefront in de achtertuin van ons eigen achtererf.
Hannie had bedacht dat in de achtertuin, welke haar domein is, het onkruid wieden toch te veel werd.
Als ik dan het opberghok voor het stookhout verplaats naar voren toe en haar tuinkas een kwartslag draai dan krijg ik de beschikking over een stuk grond van 10x8 meter groot.
Ik zal morgenmiddag met Rene eea nog bekijken over de indeling om een plan van aanpak op te stellen.
Voor de boogbrug zal er geen plaats meer zijn maar er is een mail naar Marcel toe.
Tevens heb ik overleg gehad met Ad Wouterse maar Schaarsbergen heeft geen opslagcapaciteiten.
Het bestuur heeft een brief mij laten doen toekomen welke naar Scouting Assendelft is gestuurd. DANK daarvoor.
Nu is het eea niet zomaar gerealiseerd en men moet denken aan het voorjaar 2012 wanneer ik hoop Battlefront Assendelft operationeel te hebben.
Ik hoop bij deze mijzelf en anderen mensen gestimuleerd te hebben om "Der Kaiser" te laten herrijzen uit zijn AS.
Hartelijke groeten uit "Battlefront Assendelft" in opbouw.
Der Alte.