Een nieuw (mini) begin "Battlefront Assendelft"

Overleg over club bijeenkomsten en andere club gerelateerde zaken
Gerrit Keeman

Een nieuw (mini) begin "Battlefront Assendelft"

Bericht door Gerrit Keeman »

Beste mensen,

Na alle teleurstellingen van afgelopen week hebben Hannie en ik een alternatief bedacht in de vorm van een "MINI" Battlefront in de achtertuin van ons eigen achtererf.
Hannie had bedacht dat in de achtertuin, welke haar domein is, het onkruid wieden toch te veel werd.
Als ik dan het opberghok voor het stookhout verplaats naar voren toe en haar tuinkas een kwartslag draai dan krijg ik de beschikking over een stuk grond van 10x8 meter groot.
Ik zal morgenmiddag met Rene eea nog bekijken over de indeling om een plan van aanpak op te stellen.
Voor de boogbrug zal er geen plaats meer zijn maar er is een mail naar Marcel toe.
Tevens heb ik overleg gehad met Ad Wouterse maar Schaarsbergen heeft geen opslagcapaciteiten.
Het bestuur heeft een brief mij laten doen toekomen welke naar Scouting Assendelft is gestuurd. DANK daarvoor. : Thumbup :
Nu is het eea niet zomaar gerealiseerd en men moet denken aan het voorjaar 2012 wanneer ik hoop Battlefront Assendelft operationeel te hebben.
Ik hoop bij deze mijzelf en anderen mensen gestimuleerd te hebben om "Der Kaiser" te laten herrijzen uit zijn AS.

Hartelijke groeten uit "Battlefront Assendelft" in opbouw.

Der Alte.
Leroy de Looff

Re: Een nieuw (mini) begin "Battlefront Assendelft"

Bericht door Leroy de Looff »

Geweldig nieuws Gerrit!!! Misschien is het iets om een dagje uit te trekken voor graafwerk, paden maken, noem het maar op??

Wel mooi dat er toch weer iets komt, Assendelft will be back : CoolGun :
Niels Jansen
Contacteer:

Bericht door Niels Jansen »

Ha das goed nieuws Der Alte.
Vind het super van jullie dat jullie toch na deze tegenslag toch weer verder willen gaan.

Ik kan niet wachten tot het weer zo ver is. :D
Gerrit mocht je me hulp nodig hebben hoor ik het wel.
En we maken er gewoon weer wat moois van maar dan wat kleiner.

Kaiser groet aan alle, Niels
1x Leopard 2a6. Regiment Huzaren van Sytzama, 11 TnBat. 1ste plt B-esk TankNmr: 12
1x Panther late G Panzergruppe"Kaiser'' Nmr: 315
Ton Duits

Bericht door Ton Duits »

: Thumbup :
Hoi Gerrit,
Dat is een positief geluid. Ik hoop dat het jullie lukt om hier wat van te maken.
Ik weer tegenwoordig dagdienst dus als ik kan helpen dan hoor ik het wel. Suc6...
Rene Pranger

Bericht door Rene Pranger »

Gistermiddag ff bij Gerrit langs geweest, hij had al wat vorderingen gemaakt met het voorbereiden van het nieuwe hmmm tja battlle terrein klinkt wat raar.
laten we het houden op wat een mooi terrein moet worden om te rijden en plezier te gaan hebben, met natuurlijk een grote vuurkorf en de BBQ dichtbij.

Afbeelding

http://i496.photobucket.com/albums/rr32 ... G_0210.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

We zullen ter beschikking hebben over 80 a 90 vierkante meters, ideeen hebben we wel maar meer input is zeker wel welkom.
Alles is mogelijk vanwege eigen terrein, dus tja alles kan niks is te gek nouja tot bepaalde hoogte dan.

Greets Rene Der kleine junge Kaiser
Laatst gewijzigd door Rene Pranger op 10 jul 2011, 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Leroy de Looff

Bericht door Leroy de Looff »

Misschien leuk om ergens een soort Siegfried linie neer te zetten, als afzetting of omheining van het terrein of zo. Drakentanden zijn zo gemaakt.

Had het al aangegeven, maar geef maar een gil als jullie wat hulp kunnen gebruiken : Thumbup :
Rene Pranger

FF een blik op hoe het terrein er nu uit ziet al is er al iets verandert doodat de Kas al verplaatst is.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Flakturm basis

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gerrit Keeman

Betse mensen,

Zoals jullie al hebben vernomen is de start van het nieuwe "Battlefront" alweer een feit.
Vanaf 23 juli t/m 28 augustus ben ik met vakantie en zal daarna een nieuwe update geven omtrent de vorderingen.
De tekening, schaal 1:20, geeft aan wat de bedoeling gaat worden en bied weer voor iedereen de kans om er gezamelijk wat van te maken.
Ik ben benieuwd voor de toekomst hoe het eruit gaat zien maar mooi wordt IE. : Thumbup :

Gruss "Der alte Kaiser".
Niels Jansen
Contacteer:

Hallo

Ik ben blij dat je weer verder gaat, al is het met een iets kleinere battlefront.
Hier is ook iets moois van te maken.

Mocht je hulp nodig hebben geef je maar een gil.

Kaiser groet aan alle Niels
1x Leopard 2a6. Regiment Huzaren van Sytzama, 11 TnBat. 1ste plt B-esk TankNmr: 12
Rene Pranger

Vandaag samen met Theo bij Gerrit langs geweest, teneerste om te kijken of Der Alte kaiser al een beetje opgeschoten is.
En natuurlijk om een beeld te krijgen over het terrein, en een indeling voor ogen te zien.

Afbeelding

Hier stond ooit een metalen prieel [ ofzoiets ], nu wordt het de locatie van de berg met tunnel en bergpas.
De tunnel zal ongeveer 1,5 meter lang worden, met verlichting voor degene die erdoor heen willen rijden.

Afbeelding

De uitlijning voor de rivier ligt eral, de rivier zal weer zoals voorheen met vijverfolie wordt gecreeerdt.
Alleen komen er op de bodem tegels en dan langs de rivier wand opstaande grint tegels schuin geplaats, dan is gelijk het folie weg gewerkt en met de grint creeer je gelijk een mooi aanzicht

Afbeelding

De glazen kas staat op zijn definitieve plek, en is al gevult met de huizen en dergelijke.
Lang de glazen wand komt een camo net.

Afbeelding

Hier 1 van de stapels open haard hout die nog in het nieuwe haard hout onderkomen moet komen

Theo, Gerrit en ikzelf hebben leuke ideen opgedaan over bepaalde dingne zoals hoe wegen aan te leggen en bepaalde posities.
Ook zal er naast de verlichting in de tunnel, verlichting op de brug ingebouwt gaan worden.
De V2 locatie zal ook verlicht gaan worden door kleine lampjes, dus ook een mooi gezicht in de avond uurtjes.

Gerrit zal vast en zeker het 1 e nander nog bijvullen kwa info dus bij deze

Greets Rene
Gerrit Keeman

Beste mensen,

Het zaadje is aan het ontkiemen en groeit en groeit.
Na het bezoek van de bouwcommissie maar meteen een aanhangervol grindtegels opgehaald en maandagavond nog een tweede.
Voor de mensen die mij willen komen helpen volgt hier een aantal data wanneer ik bezig ben; 23/09, 24/09, 25/09, 30/09, 07/10, 08/10 en 09/10.
De inrichting verloopt volgens plan en ik heb er nog steeds veel zin an maar enige hulp is welkom.

Hartelijke groet van Der Alte en tot horens.
Rene Pranger

Het wonder is geschiet en tja niet geschoten is altijd mis.
Maarja inplaats van de vooraf gaande vermelding van medio voorjaar 2012 dat het klaar zou zijn, welnu het terrein ligt er tot zover bij dat er proef gereden kan worden.
Vandaag ben ik gebeld door Gerrit met dit heugelijke nieuws dus beetje kort dag, maar er is dus een mogelijkheid voor een heuse testdag.
Met andere woorden een gezellige dag rijden, en om bepaalde dingen aan te passen.
Hierbij dus een vermelding over de test dag.
Dus mocht er al animo voor zijn om te komen testen, laat het dan ff weten eventueel met een mogelijke datum ook met vooruitzichten op het weer natuurlijk.
Zoals gezegt kort dag dus nog geen datum bekend

Gruss Der Kleine Kaiser
Niels Jansen
Contacteer:

Das goed nieuws om te horen heren.
Ik wil me gerust aanmelden voor de testdag.

Kaiser groet
Gerrit Keeman

Testdag "Battlefront Assendelft".

Beste mensen,

Het nieuwe Battlefront Assendelft is een feit en "Der Kaiser" wil a.s. zondagmiddag, een test houden voorwat betreft de routing en plaatsing huisjes.
Natuurlijk moeten er nog details worden aangebracht en/of andere ideeen in gebracht worden maar dat is dus de bedoeling van deze testmiddag.
Zo kan er ook nog een andere dag worden geplant maar dat hoor ik van jullie zelf wel.
Vanaf 12:30 uur is iedereen welkom en het weer is gunstig en breng ook jullie fantasie mee. : Thumbup :

Gruss Der Kaiser.
Niels Jansen
Contacteer:

Ik kom aanstaande zondag.
Alleen kom ik maar 2 uurtjes moet helaas weg.

Niels
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast