Vanmorgen vroeg uit bed, de auto in, TomTom aan, en richting Munster gereden met mijn schoonvader. Na een lange rit van 4,5 uur eindelijk gevonden, lang leve de TomTom. Gelukkig was het rustig op de Duitse snelwegen dus kon lekker door kachelen.
Ik kwam echt ogen te kort, geweldige dag gehad. Hoogtepunt voor mij was toch wel de prachtig gerestaureerde KoTi, man wat een imposant monster. Ik heb een hoop foto's geschoten, hier een kleine selectie. De rest staat in de link van het album onder aan de post.
Ik en mijn vriend de KönigsTiger

StürmTiger met bijhorende munitie

JagdPanther

Goliath

Panther

Ook een leuk verhaal, in de 1 na laatste hal kwam ik deze jongen tegen

De Gepard. Ikzelf heb Cheetah gereden en was net een beetje de verschillen aan het uitleggen tegen mijn schoonvader toen ik aan werd gesproken door een Duitse man. Deze bleek dus op de Gepard te hebben gereden en had wat woorden van mijn uitlegpraatje opgevangen. Nog even wat oude dienst verhalen uitgewisseld. Toch een heel leuk toeval.
Op de terugweg nog even in de museum shop gekeken en een leuk souvenir opgepikt voor de schamele prijs van 15 euro

De rest van de foto's staan in het onderstaande album
http://smg.photobucket.com/albums/v327/ ... =slideshow" onclick="window.open(this.href);return false;