Deutsches Panzer museum Munster

Hier kunnen alle niet gerelateerde (off topic) onderwerpen behandeld worden. De normale gedragsregels en moderatie gelden ook hier.
Plaats reactie
Leroy de Looff

Deutsches Panzer museum Munster

Bericht door Leroy de Looff »

Sjo, het was een lange dag voor mij vandaag.

Vanmorgen vroeg uit bed, de auto in, TomTom aan, en richting Munster gereden met mijn schoonvader. Na een lange rit van 4,5 uur eindelijk gevonden, lang leve de TomTom. Gelukkig was het rustig op de Duitse snelwegen dus kon lekker door kachelen.

Ik kwam echt ogen te kort, geweldige dag gehad. Hoogtepunt voor mij was toch wel de prachtig gerestaureerde KoTi, man wat een imposant monster. Ik heb een hoop foto's geschoten, hier een kleine selectie. De rest staat in de link van het album onder aan de post.

Ik en mijn vriend de KönigsTiger
Afbeelding

StürmTiger met bijhorende munitie :shock:
Afbeelding

JagdPanther
Afbeelding

Goliath
Afbeelding

Panther
Afbeelding

Ook een leuk verhaal, in de 1 na laatste hal kwam ik deze jongen tegen
Afbeelding
De Gepard. Ikzelf heb Cheetah gereden en was net een beetje de verschillen aan het uitleggen tegen mijn schoonvader toen ik aan werd gesproken door een Duitse man. Deze bleek dus op de Gepard te hebben gereden en had wat woorden van mijn uitlegpraatje opgevangen. Nog even wat oude dienst verhalen uitgewisseld. Toch een heel leuk toeval.

Op de terugweg nog even in de museum shop gekeken en een leuk souvenir opgepikt voor de schamele prijs van 15 euro
Afbeelding

De rest van de foto's staan in het onderstaande album

http://smg.photobucket.com/albums/v327/ ... =slideshow" onclick="window.open(this.href);return false;
erik arens

Re: Deutsches Panzer museum Munster

Bericht door erik arens »

hey leroy

Ja, de koningstiger is zeker te weten een bijzondere tank!
alleen jammer dat deze niet rijd!

Heb er zelf ingezeten en van binnen is hij jammer genoeg in slechte staat!
Groot gaat in de bodem van de tank en alles is weg Versnellingsbak aandrijflijn motor enz enz

Als je erin wil is er eigenklijk maar een weekend dat het mag en dat is met pinksteren tijdens het modelbouwweekend.

Ikzelf organiseer dat weekend!
Ben dit jaar niet geweest maar volgend jaar gaan we weer terug!

Greetz erik : CoolGun :
Robert Voogt
Contacteer:

Bericht door Robert Voogt »

Dit meen je niet, ben er 2 weken geleden ook geweest.
Hier kan je mijn foto's vinden:
http://rdesign.picturepush.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
(hoge resolutie en heeel veel detail foto's)

(ps, in de map "bovington" staan alle tanks die ik daar gefotografeerd heb, ongesorteerd. Alle mappen die een specifieke naam hebben, zoals bv "panther", zijn tanks uit munster)
AfbeeldingAfbeelding

Mijn foto's:
http://predatorda.deviantart.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
freek kombrink

Bericht door freek kombrink »

vind het ook een geweldig museum ben er tijdens mijn huwelijksreis twee keer geweest(was mijn vrouw niet al te blij mee : Chessygrin : )

gr freek
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast