hallo,
Ik heb een probleem met mn pershing. Hij is zo goed als af en alles is aan gesloten maar nu ik hem wilde uitproberen voor een test ritje blijkt dat misschien maar de helft werkt. Ik kan bijvoorbeeld wel de toren draaien en de loop bewegen maar alleen gebeurt dit verkeerd om. Ook als ik wil rijden hoor ik wel het geluid en dat hij meer gas geeft maar er komt geen beweging in. Schieten is me ook nog niet gelukt. Heeft iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen?
pershing besturings problemen
- Nikos Numan
- Contacteer:
Re: pershing besturings problemen
Het kan te maken hebben dat je stekkertjes van de channels 1-4 niet goed contact maken met de ontvanger,dat was n probleem bij mij,even goed nakijken dus.
sucses
nikos
sucses
nikos
Nikos,
Virtuti Pro Patria.
Panzergruppe"Kaiser''
'' TRIUMPH OF THE WILL''
1x Panther-G,,NMR:313
1x King tiger, ,NMR:321
1x Tiger-1,,under construction
1xHummel Howitzer,
1x Stug III early ,NMR: 311
1x Kubelwagen,
1x schwimmwagen.
Virtuti Pro Patria.
Panzergruppe"Kaiser''
'' TRIUMPH OF THE WILL''
1x Panther-G,,NMR:313
1x King tiger, ,NMR:321
1x Tiger-1,,under construction
1xHummel Howitzer,
1x Stug III early ,NMR: 311
1x Kubelwagen,
1x schwimmwagen.
-
leonard van Teeffelen
Hallo Peter,
Volgens mij moet je de Pershing eerst in de verselling zetten ! (zie handleiding)
De Pershing is de enige Tamiya tank met dit grapje.
De meeste zenders hebben een servo-reverse zodat je de toren anders om kan laten draaien, maar je kan ook bij het kalibreren van de DMD unit de stiks andersom bewegen.
Heb je digitale- of mechanische trims? Bij digitale moet er even iets om geprogrameerd worden.
Succesen houd ons op de hoogte , Leonard
Volgens mij moet je de Pershing eerst in de verselling zetten ! (zie handleiding)
De Pershing is de enige Tamiya tank met dit grapje.
De meeste zenders hebben een servo-reverse zodat je de toren anders om kan laten draaien, maar je kan ook bij het kalibreren van de DMD unit de stiks andersom bewegen.
Heb je digitale- of mechanische trims? Bij digitale moet er even iets om geprogrameerd worden.
Succesen houd ons op de hoogte , Leonard
-
Randy van de Poel
- BTN Clublid
- Contacteer:
Allo,
Het bekende beginners probleem bij de pershing.
Je moet de trim van het gas helemaal naar onder doen en dan een keer snel met de knuppel naar onder.
Nu staat hij in de versnelling.
Als het goed is schiet hij een klein stukje naar achter.
Let wel op dat je dit op de grond doet. Het zal je maar gebeuren dat de tank van de tafel schiet.
Het bekende beginners probleem bij de pershing.
Je moet de trim van het gas helemaal naar onder doen en dan een keer snel met de knuppel naar onder.
Nu staat hij in de versnelling.
Als het goed is schiet hij een klein stukje naar achter.
Let wel op dat je dit op de grond doet. Het zal je maar gebeuren dat de tank van de tafel schiet.