Oranje tank..

Hier kunnen alle niet gerelateerde (off topic) onderwerpen behandeld worden. De normale gedragsregels en moderatie gelden ook hier.
Hugo Jong

Re: Oranje tank..

Bericht door Hugo Jong »

1 2 3 4 kan makkelijk hoor, die laatste 4 staan samen met van der Sar in het doel :lol:
FaridR

Bericht door FaridR »

Hugo Jong schreef:1 2 3 4 kan makkelijk hoor, die laatste 4 staan samen met van der Sar in het doel :lol:
uhm, de 1ste van het rijtje dus ''1'' in dit geval staat achter. En de laatste ''4'' dus staat voor, dus dat zijn de ''voor roedes''en die ''1'' is de Verdediger :mrgreen: :lol:
Hugo Jong

Bericht door Hugo Jong »

Ach whatever, voetbal...boeie
FaridR

Bericht door FaridR »

Hugo Jong schreef:Ach whatever, voetbal...boeie
haha, juist niet :lol:
Frank Flierman

Bericht door Frank Flierman »

1-2-3-4 was een vinding van Frank Rijkaart 8 jaar geleden dacht ik, weet niet of t gebrukkt is, herinner me de plaatjes in "de Gelderlander".
FaridR

Bericht door FaridR »

Frank Flierman schreef:1-2-3-4 was een vinding van Frank Rijkaart 8 jaar geleden dacht ik, weet niet of t gebrukkt is, herinner me de plaatjes in "de Gelderlander".
Denk je :?: ik dacht het niet, ik bedoel wie zet er nou 1 man achterin en 4 voorin. Dan heb je 4 Spitsen en 1 verdediger :shock:
Frank Flierman

Bericht door Frank Flierman »

nee t was precies andersom: (en ik denk dat de termen "spits" "middenvelder" en "verdediger" niet meer echt toepasbaar waren) 4 "verdedigers" achterin, en dan 1 spits ongeveer in t doel van de keeper van de tegenstanders, op die manier, had een naam in de trand van: kerstboom-nog-iets..

Even gegoogled: Inderdaad "Kerstboom-opstelling": 4-3-2-1
FaridR

Bericht door FaridR »

Frank Flierman schreef: Even gegoogled: Inderdaad "Kerstboom-opstelling": 4-3-2-1
leuke opstelling, die naam is ook erugg leuk :lol:

Afbeelding
Afbeelding
hoop dat ze het doen ^^^^^
Michael Sandbergen

verwijderd

Bericht door Michael Sandbergen »

verwijderd
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast