Oranje tank..
-
Hugo Jong
Re: Oranje tank..
1 2 3 4 kan makkelijk hoor, die laatste 4 staan samen met van der Sar in het doel 
-
FaridR
uhm, de 1ste van het rijtje dus ''1'' in dit geval staat achter. En de laatste ''4'' dus staat voor, dus dat zijn de ''voor roedes''en die ''1'' is de VerdedigerHugo Jong schreef:1 2 3 4 kan makkelijk hoor, die laatste 4 staan samen met van der Sar in het doel
-
Frank Flierman
1-2-3-4 was een vinding van Frank Rijkaart 8 jaar geleden dacht ik, weet niet of t gebrukkt is, herinner me de plaatjes in "de Gelderlander".
-
FaridR
Denk jeFrank Flierman schreef:1-2-3-4 was een vinding van Frank Rijkaart 8 jaar geleden dacht ik, weet niet of t gebrukkt is, herinner me de plaatjes in "de Gelderlander".
-
Frank Flierman
nee t was precies andersom: (en ik denk dat de termen "spits" "middenvelder" en "verdediger" niet meer echt toepasbaar waren) 4 "verdedigers" achterin, en dan 1 spits ongeveer in t doel van de keeper van de tegenstanders, op die manier, had een naam in de trand van: kerstboom-nog-iets..
Even gegoogled: Inderdaad "Kerstboom-opstelling": 4-3-2-1
Even gegoogled: Inderdaad "Kerstboom-opstelling": 4-3-2-1
-
FaridR
leuke opstelling, die naam is ook erugg leukFrank Flierman schreef: Even gegoogled: Inderdaad "Kerstboom-opstelling": 4-3-2-1

hoop dat ze het doen ^^^^^