haha ja mooie leopard had hem ook gezien op geenstijl vraag me alleen af of het wel echt is aangezien er met video edit programma`s heel wat mogelijk is tegenwoordig maar toch vet gedaan
Wat ze tegenwoordig allemaal wel niet doen om oranje te steunen!
Het zou trouwens dan wel de eerste keer sinds de jaren 80 wezen dat we weer een kans hebben..., met de tank als spits dan
Yori Koets schreef:haha ja mooie leopard had hem ook gezien op geenstijl vraag me alleen af of het wel echt is aangezien er met video edit programma`s heel wat mogelijk is tegenwoordig maar toch vet gedaan
Robert Voogt schreef:Wat ze tegenwoordig allemaal wel niet doen om oranje te steunen!
Het zou trouwens dan wel de eerste keer sinds de jaren 80 wezen dat we weer een kans hebben..., met de tank als spits dan
een Duitse tank voor Nederland toch
enne,,, wat vindne jullie van mij tank V V V V
(zie handtekening)
Had 'em ook gezien op GeenStijl. Sowieso weer briljant filmpje, helemaal als je de Luchtmobiel-filmpjes hebt gezien van een tijd terug. Tankje doet me wel beetje denken aan de oranje M8 Greyhound van vorige keer..
"There are no atheists in foxholes" isn't an argument against atheism, it's an argument against foxholes
Königstiger (vintage), Panther, Pz Kpfw IV (WIP) moderator BTB
Al die moeite, en waarvoor.....ik geef ze 3 wedstrijden en dan kan de bus weer terug naar Nederland en kunnen de oranje campings weer afgebroken worden
Of heeft het orakel (elluk nadeel heb ze voordeel) iets anders in zijn hoofd soms.....
4 3 3
neehee 3 4 3
ja maar 3 3 4 euh
doe dan maar 1 2 3 4