BYA laat nog steeds op zich wachten met de pe set, die ik echt nodig heb om te kunnen we gaan verven.
Naast de loop is nu ook de vuurmonding van staal, dit was een beste klus daar de neusilber vuurmond waarschijnlijk gemaakt is voor de kunstof loop. Boor slijp en vijlwerk gegarandeerd.
Heb via ebay uit hong kong stalen achterspatborden gekregen, deze zien er goed uit en zijn duurzaam t.o.v. de aber set.
Verder hebik de voorkant versterkt met de stalen wecohe eind aandrijvings behuizing.
Deze zaten ook op de late tiger uitvoering wat anders is dan de rechte tamiya early uitvoering.
Ben nu bezig met de sleepkabel bevestiging die bij de late tiger ook anders was dan de tamiya uitvoering (wat was er niet anders zou je bijna zeggen) de kabels waren iets korter en de bevestiging zat verder naar achteren.
verder ga ik hem vertragen met de schumo vertragers, ik vind de wecohe super, maarja wel erg duur.
Ik wacht ook nog steeds op mn mg-34 die ik via ebay heb besteld.
hieronder wat foto's van de tank sofar.

de wecohe behuizing (primer grijs)

Zimmerit op voorkant met uitsparing voor 101 Duitse elitetroepen embleem

Metalen achterspatbord (achterkant moet nog in de zimmerit)

Duidelijk zichtbaar het verschil tussen de fijne zimmerit lower hull en grove op de toren. let ook op de turret protection ring.
als men nog tips heeft en op of aanmerkingen hoor ik het graag.
Alvast bedankt en groeten,
Barry[/img]