camo, nee ik denk van niet.
Als je kijkt loopt het langs de boven kant van de koepel een een paar strepen naar beneden. en een vlek met een streep naar beneden tussen de 2 en de 5 aan de zijkant van de toren. Naar mijn idee zijn het slijt plekken, als je kijkt zie je tent doek of iets dergelijks en een camo net boven op de koepel liggen, als je denkt die komt precies over de rand van de koepel, en maken ze vast op een paar punten, dus het net zou strak staan op een paar punten en daar de verf langzaam weg slijten.
mogelijk heid 2 water sporen, in de woestijn krijg je stof overal, en misschien hebben ze een emmer water over de top van de koepel gegooid, en dat heeft het stop op de tank weg gespoeld op de plekken waar het naar beneden stroomde.
Ik zie ook die donkere strepen niet op de rest van de tank dus lijkt me zeker geen camo, dan zou het tenminste ook op de zij en voor kant van de tank moeten zitten.
Als je het "doosje" bedoelt dat voor die beugel ligt. met die plaat er onder, Die plaat is denk ik een deksel van een kist.
Je ziet de bodem van het doosje niet, dus het is een plaat met opstaande randen. je ziet dat hij niet plat ligt en dat er een klem aan vast zit, dus ik gok een deksel van een kist met een klem er aan die de deksel vast maakt aan de kist waar op die hoort, (gsus man zit hier een of ander dronken wijf buiten te schreeuwen, tegen der vriend over een tas en iemand bellen.......en die meid loopt volgens mij haar vriend te meppen.....

)
Het doosje heb ik geen idee wat het is, ik weet wel wat het niet is, Het is geen karton, het is precies de zelfde kleur als de tank, en de zwarte vlekken/ stippen die er op zitten, zitten ook op de tank. het doosje is te recht om een kartonnen doosje te zijn, die zou iets minder recht lopen, en op een rantsoon doosje zou tekst staan.