Citaat...
Een Cobra M4A1 spreekt me trouwens wel aan maar ik wacht toch tot iemand echte VVSS gaat maken...
Hoi Martin ,
Wat betreft een toekomstige aanbieder/leverancier voor het VVSS loopwerk ( scale en degelijk ) ,ben ik erg sceptisch.
( Des al niet te min ,hoop ik dat mijn ongelijk hierover ooit nog eens bewezen wordt )
Af en toe duiken wel eens beloftes op...maar al snel belanden zulke plannen bij de bekende aanbieders in de prullenbak.
Een voorbeeld daarvan is Impact ,die een jaartje of wat geleden inderdaad aankondigde iets te gaan ontwikkelen.
Maar al snel weer met het bekende "smoesje" te duur ,en daardoor niet rendabel aan kwam..
* sarcastic mode ON *
Ook hier geld weer...t`is niet Duits WOII...t`is niet voor de zoveelste "Über-Panzer"...
Kan alleen maar een Balken-Kreuz op als je er een Beute Panzer van maakt..

En dus verkoopt zoiets niet...zijn zulke plannen gedoemd om te mislukken...(GRRRRR !!

)
*sarcastric mode OFF*
Bij Schumo heeft men al een paar jaar hele plannen om ook met een T-23 toren te komen..
In Juli werden zelfs eindelijk heuse stappen ondernomen....tot die Panzer IV kit opeens in Bodenfelde opdook....
Tadaaa.....welke plannen hadden we ook alweer..??
De houdbaarheidsdatum van zulke plannen is bij de meeste leveranciers al lang verlopen...
T`is niet alleen Schumo ,dit geld voor alle aanbieders..
Op de Spielwaren Messe werd ons bij de Xion/Andrew design stand vol trots,en met een grote glimlach de hele nieuwe serie gepresenteerd....
Horch ,Puma ,Sd.Kfz 234/1 Stummel ,hele zwik aan figuren..Flak ,Pak noem maar op..
Ik zie nog steeds de glimlach van de Xion woordvoerder omslaan in een zuur gezicht ,en hoor nog het aarzelende tandenknarsende antwoord..van "vielleicht"....op mijn vraag of er misschien ook nog eens geallieerde modellen zouden worden uitgebracht..

....
Met die vraag heb ik destijds zakelijk gezien geen punten gescoord...
Maar het is hun vergeven.....zo zit de markt momenteel nu eenmaal in elkaar...helaas.
Ik zie het wel als mijn plicht om als beginnend handelaar zoveel mogelijk bij leveranciers en fabrikanten, voor meer geallieerd spul te blijven zeuren..
@Leonard...
Die Dozer.

..zit ik ook nog over te denken...
@Arjen..
Cullin hedgerow device...op de M4A1...mjaaa...zou kunnen..
Vooruit...en nu verder met die Sandbagged Sherman.....
Greetz...