Hallo
Blij om te horen dat ik niet de enigste ben die het goed gelukt vind
want daar het mijn eerste ombouw projectje was ben ik er best een beetje trots op.
Maar om op jullie vraag een antwoord te geven het aandijfwiel / sprocket
het ik als volgt op de as van de HL motoren bevestigd
Een massief alumium stukje buis van 20 mm uigeboort met een 7.5 mm boor maar deze moet je dus niet helemaal doorboren maar 2 a 3 mm tot het einde zodat je als waare een uitgboort buisje krijgt die aan 1 zijde dicht is.
Aan de dichte zijde boor je een gaatje waar het boutje doorkomt waar je de sprocket later mee op de as vastzet
Nu het ik de sprocket zelf doorgeboort en het gemaakte alumium buisje
met twee componenten lijm vasgelijnmd in de sprocket
Toen alles droog was ( na 24 uur ) de opengeboorde zijde met de dremel afgeslepen ( 20 mm is iets te lang).
Wat betreft inbouwen HL bak/motoren deze passen alleen maar als je een stuk uit de achterzijde slijpt met de dremel waarna je met evergreen weer een nieuwe achterzijde mag bouwen.
Bij mij is de tank hierdoor de dikte van het plastic plaatje ( 3 mm ) dus iets ( 3 mm ) langer geworden
Overigs heb ik het idee om het luik aan de achterzijde open te maken om daar een laadplug en een een aan/uit schakelaar te maken ook opgedaan op het forum en uit de topic van manuel zijn T34 ombouw project gepikt
Hopelijk heb ik het een beetje duidelijk verwoord want weet anders ook niet hoe ik het goed uit moet leggen
Weet niet of het spuitwerk allemaal nog gaat lukken maar zal hem meenemen naar de meeting in Overloon
Maar als jullie meer vragen hebben hoor ik wel