Wat doe je voor werk

Hier kunnen alle niet gerelateerde (off topic) onderwerpen behandeld worden. De normale gedragsregels en moderatie gelden ook hier.
Willem Reij
BTN Erelid
Contacteer:

Bericht door Willem Reij »

Zoals Erik al zei in het eerste onderwerp:

Afbeelding

En met een groet aan Marinus. :wink:
Groetjes,

Willem, CO rtd.

http://www.battletanksnederland.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Marinus Weltevrede
Contacteer:

Bericht door Marinus Weltevrede »

En met een groet aan Marinus. :wink:
Afbeelding
MOOIE WAGEN WILLEM ..... :D
Wij rijden helaas alleen Duitse auto´s.... :(

groeten,

Marinus
Jörgen de Ruyter

Wat voor werk doe ik

Bericht door Jörgen de Ruyter »

Hallo medehobbyist, hier even een korto intro van Jörgen.

Ik werk als bedrijfsbeveiliger bij een ziekenhuis, tevens neven functies zoals: HLOér op helidek, ademluchtmasker drager, BHVér enz.

Het beste, J :idea: rgen
Richard de Vries

Re: Wat voor werk doe ik

Bericht door Richard de Vries »

Jörgen de Ruyter schreef:Hallo medehobbyist, hier even een korto intro van Jörgen.

Ik werk als bedrijfsbeveiliger bij een ziekenhuis, tevens neven functies zoals: HLOér op helidek, ademluchtmasker drager, BHVér enz.

Het beste, J :idea: rgen

He Jorgen

GAST status ?????

jij was toch lid geworden
Theo Kraus

Bericht door Theo Kraus »

Mijn werk en hobbie :) Ik ben ICT Adviseur en verkoop glasvezelnetwerken.. en nog veel meer op ICT vlak ... hebben een 2 persoonshuishouden met 1 server, 1 mediacenter, 2 pc's en 2 laptops.. dat zegt genoeg denk ik ...
Yori Koets

Bericht door Yori Koets »

Ben 4 avonden in de week en op zaterdag manusje van alles in een machine fabriek. Ga er binnenkort ook overdag werken en wil na de zomer rond september bij de landmacht. Waarschijnlijk als monteur van een Leopard 2a6 maar moet nog even zien of het op die termijn te halen valt zal er hard(er) voor moeten sporten :D.
Sander Van De Keere

Bericht door Sander Van De Keere »

ik ben werkloos ik ook nog maar een studentnog 3jaar en
dan vakantiejob
Ton Duits

Bericht door Ton Duits »

Hallo hobby vrienden,

Ik ben net een week of 2 lid van BTN. Na een 2 tal bezoeken met collega "Niels Jansen" in Zetten. Dus nu kan ik zeggen zoek Niels zijn bericht over wat voor werk ik doe maar het is iets uitgebreider.
Ook ik werk dus bij CORUS in IJmuiden. Ik ben daar naast procesoperator ook kwaliteits controleur. Het inspecteren is een vaak appart wat zo niet goed uit teleggen is. Je moet hierbij denken een een rol staal die word afgerold en weer opgerold daar tussen in word de rol op breedte, lengte met of zonder olie ook nog geinspecteerd. De snelheid varieerd tussen de 100 en 460 meter per minuut. Bij de hogere snelheden heb je dan stroboscoopverlichting nodig. Wij lever staal voor de witgoed, autoindustrie, de bouw, scheepsbouw, vaten enz, enz. En ook in de ploegendienst. Verder ben ik ook lid van modelbouw vereniging Woubrugge. Daar zit ik bij het onderdeel www.asfalt-rockers.nl dat zijn dus RC trucks. Ik ben dus na een Leopard2 A6, ook in het bezit van een Peterbilt en een Mercedes truck. Dat hier een hoop geld in gaat zitten geld dus ook voor mij. Vandaar mijn ploegendienst baan waar ik het wel naar mijn zin heb. En je word er aardig voor betaald.

Mvg Ton...
jan vd poel
BTN Site Admin
Contacteer:

Bericht door jan vd poel »

modelbouw vereniging Woubrugge
Misschien kunnen we daar ook een keer de boel op stelten zetten. :wink: :wink:

Groet,
Jan
Wie vrijheid opoffert voor veiligheid is beiden niet waard.
(Benjamin Franklin)
peter van os

werk

Bericht door peter van os »

hallo mensen sinds kort op dit forum
mijn baan is technisch insructeur op de fenek daarvoor comandant op een fennek
daarvoor tankcomandant
dus helemaal in to the panzer
groetjes peter
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten