Hallo hobby vrienden,
Ik ben net een week of 2 lid van BTN. Na een 2 tal bezoeken met collega "Niels Jansen" in Zetten. Dus nu kan ik zeggen zoek Niels zijn bericht over wat voor werk ik doe maar het is iets uitgebreider.
Ook ik werk dus bij CORUS in IJmuiden. Ik ben daar naast procesoperator ook kwaliteits controleur. Het inspecteren is een vaak appart wat zo niet goed uit teleggen is. Je moet hierbij denken een een rol staal die word afgerold en weer opgerold daar tussen in word de rol op breedte, lengte met of zonder olie ook nog geinspecteerd. De snelheid varieerd tussen de 100 en 460 meter per minuut. Bij de hogere snelheden heb je dan stroboscoopverlichting nodig. Wij lever staal voor de witgoed, autoindustrie, de bouw, scheepsbouw, vaten enz, enz. En ook in de ploegendienst. Verder ben ik ook lid van modelbouw vereniging Woubrugge. Daar zit ik bij het onderdeel
www.asfalt-rockers.nl dat zijn dus RC trucks. Ik ben dus na een Leopard2 A6, ook in het bezit van een Peterbilt en een Mercedes truck. Dat hier een hoop geld in gaat zitten geld dus ook voor mij. Vandaar mijn ploegendienst baan waar ik het wel naar mijn zin heb. En je word er aardig voor betaald.
Mvg Ton...