Dag vriendjes en vriendinnetjes
Het is de hoogste tijd voor een update van mijn Panther G!
Nadat ik Zondagochtend de laatste zending Wecohespulletjes van de buurvrouw binnen kreeg moest ik tot mijn spijt richting Zetten vertrekken.
Maar gelukkig was hetr daar weer bijzonder gezellig.
Anyway, hier een paar foto's van de laatste vorderingen:

Hier is de mal (sjabloon) met de te boren gaten op de romp geplakt met behulp van plakband.

Zoals te zien is zijn de diameters van de gaten aangegeven. Het is dus vrijwel onmogelijk om verkeerd te boren, en tot nu toe is het dus ook goed gegaan!

De linker en rechter gereedschapophangdingen, waar alleen nog de klemmen op gemaakt moeten worden en nog wat kleine dingetjes.

Het linker spatbord (voor de kijker rechts) met daarop de koplamp.

Het rechter spatbord. De rode puntjes zijn schroefkopjes die ik met een punch en die tool heb gemaakt. Wecohe heeft hiervoor staafjes van 0.5x2mm bijgevoegd, maar ik kon die met geen mogelijkheid goed vastzetten, en de kans dat er 1 uit mijn pincet zou springen was bijzonder groot te noemen dus ben ik er maar niet eens aan begonnen!
De volgende problemen die opdoemen zijn het maken van de gereedschapsklemmen (soldeen of Superglue) en het maken van de kettingen aan de pennen voor de C-hooks en de reserve tracklinkhangers!
Verder wil ik Arthur, van de Wijchense Giet en Soldeerbedrijven hartelijk danken voor zijn snelcursus solderen: ik ben er erg blij mee!
GRRoet'n,
Rob