De eerste stappen(jes) zijn gemaakt:
Gelijk eerst maar een nieuwe zender gekocht (had alleen maar 3 kanaals liggen) deze zender zend uit op 2,4 ghz en vindt zelf een vrij kanaal, dat is dus een pluspunt als we ermee gaan battle-len...
Ik zal jullie niet te veel vermoeien met alle bouwstappen van het onderstel dit zal voor elke tank wel ongeveer hetzelfde zijn: kleine impressie.
Vervolgens kleine aanpassing aan de opbergvakken aan de achterzijde gemaakt zodat er al een beetje cuckoo(zie origineel) in komt te zitten. Tevens het gaatje waar het aan- en uitknopje origineel moet komen dicht gemaakt. Ik wil het schakelaartje onder een beweegbaar luik plaatsen.
En als laatste een totaal beeld van wat er tot nu toe gebeurd is.
Tot nu toe gaat het bouwen redelijk goed, maar er moet nog heel veel gebeuren om deze G (Late production) om te bouwen naar de Cuckoo (Mid production). Eerste bestelling hiervoor al geplaats bij Rob die dit weekend naar de treffen van WeCoHe is (scheelt verzendkosten

). Volgende wat ik wil gaan doen is alvast de wielen te schilderen, en misschien al een begin maken met de bovenkant.
Dat was het voor nu...
Gr. Gideon