Gemeente Purmerend

Hier kunnen alle niet gerelateerde (off topic) onderwerpen behandeld worden. De normale gedragsregels en moderatie gelden ook hier.
Hugo Jong

Bericht door Hugo Jong »

Zo, ik heb die brief nog eens goed door gelezen, de eerste maas heb ik dus al gevonden (heeft alles met het SCHRIFTELIJK bestellen door en ter hand stellen aan klanten te maken ;-), ik ga het hier verder in het openbaar niet aan de grote klok hangen natuurlijk want kleine potjes.......
Ger Zonneveld

vertrouwen

Bericht door Ger Zonneveld »

Hugo Wees vertrouwd, en vertrouw niemand.

ik wens je veel sterkte en geduld, een factor geluk zou op zijn plaats zijn maar dan kun je beter een staatslot gaan kopen als ik dat voor je kon afdwingen.

groetjes ger
Stefan van Dermearschalk
Contacteer:

Bericht door Stefan van Dermearschalk »

Lees het nu pas,
wat een gezuig, sterkte Hugo.

( staat hier in Sluiskil nog een groot winkelpand leeg , willen ze je graag hebben )

Maargoed, over nutteloos gesproken, is wel erg ver weg.

Tijd voor een bestorming van het gemeentehuis met een bult 1/16 tanks ?
< laat maar weten wanneer >

Stefan
Hugo Jong

Re: vertrouwen

Bericht door Hugo Jong »

Ger Zonneveld schreef:Wees vertrouwd, en vertrouw niemand.
Die van de US Marines vind ik ook wel leuk....
"Mess with te best.....die like the rest" :roll:

Maar goed, ik heb een aantal balletjes aan het rollen gebracht, Makelaar die ons aan dit pandje heeft geholpen, Rechtbijstandsverzekering en nog wat "mannetjes"......kleine rollende sneeuwballetjes worden vanzelf.....een lawine.
Willem Reij
BTN Erelid
Contacteer:

Bericht door Willem Reij »

Hugo, ik hoor het net en ben verbijsterd. Als dit nu de uitvoering is van de kreet: Nederland is klein, denk groot, dan vrees ik het ergste voor de mensen die nog wel iets van hun leven willen maken in dit kleine bekrompen landje.
Groetjes,

Willem, CO rtd.

http://www.battletanksnederland.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Hans Kraaijeveld

Bericht door Hans Kraaijeveld »

Hugo, alles is zolangzamerhand gezegd, duidelijk is wel dat er veel leden van BTN jouw shop en je familie een warm hart toe dragen.

Daar heb je nu praktisch misschien niets aan, maar gelukkig ben je geen roepende in de woestijn.

Veel sterkte gewenst voor jou en je familie en laten we hopen dat we nog lang onze rc-spulletjes bij jou kunnen blijven bestellen!

Groetjes,

Hans.
Marcel Hambuckers
Contacteer:

Bericht door Marcel Hambuckers »

Hugo, vastbijten en niet loslaten.

Als de gemeente aan het kortste eind trekt kun je nog een leuke schadevergoeding eisen. Plukken die hap :twisted:

Heel veel sterkte met de strijd :!:
Martin Wieten

Bericht door Martin Wieten »

Hugo,

Heel veel sterkte met dit belachelijke conflict.

Ik hoop dat dit een storm in een glas water voor je is, maar dat je er beroerd van wordt begrijpen wij zeker.

Groetjes Martin
Medard Winants

Bericht door Medard Winants »

bah bah bah wat een burocratie mischien moeten we als ludieke actie als club met onze tanks onder het toeziend oog van hart van nederland het gemeente huis binnen rijden want dit is belachelijk
Hugo Jong

Bericht door Hugo Jong »

Medard Winants schreef:bah bah bah wat een burocratie mischien moeten we als ludieke actie als club met onze tanks onder het toeziend oog van hart van nederland het gemeente huis binnen rijden want dit is belachelijk
YES YES YES :D :D :lol: :lol: dat lijkt me inderdaad een strakke actie :!:
De hele media kwam over me heen met de opening dus waarom nu niet (als het nodig mocht blijken).
Ik houd jullie op de hoogte van de ontwikkelingen......
John Canton

Bericht door John Canton »

Hugo ,

Ik kan niet anders dan je mijn diepste medeleven betuigen ,ook aan de rest van je gezin..
Ik lees net dit hele verhaal en het is om op z`n zachtsgezegt kotsmisselijk van te worden...
Trots om Nederlander te zijn ,ben ik al lang niet meer en dit is weer het zoveelste voorbeeld waarom..
Kosten nog moeite worden hier gespaard om de bureaucratie maar op z`n hoogst mogelijk niveau te houden...
Gemeente-ambtenaren ?? ....ben nog nooit ook maar 1 fatsoenlijke tegengekomen...
Bloedzuigers zijn het....en dat zogenaamd in dienst "voor" de burger...
En geloof me....dit komt echt niet alleen in Purmerend voor...hier is het het zelfde zooitje...

Mijn advies ,neem inderdaad een haai als advocaat en laat je tanden zien ,maar denk wel aan je gezin....
Ik wens je veel sterkte !

Groeten ,John....
Reinier Zwanink
Contacteer:

Bericht door Reinier Zwanink »

als dat inderdaad gaat gebeuren sta ik paraat
:idea: hot tip :idea:
handig als dan van tevoren aangegeven wordt wie welke frequentie heeft
Coming Up:
* RSO restore project
* RC demag (2.0)
* Panzerwerfer 42
Ad Wouterse
BTN Site Admin
Contacteer:

Bericht door Ad Wouterse »

Die Reinier toch, altijd praktisch ingesteld.

Tsja Hugo, wat kan ik nog toevoegen aan alle steunbetuigingen ?
Je schrikt tegenwoordig als er eens iets direct goed gaat bij een gemeente. Bijna dagelijks in de pers, blunders, (ons) geld over de balk gooien, belangenverstrengeling etc. etc. etc ........ . Om nog maar niet te denken aan alles wat binnenskamers blijft :roll:
OK regels moeten er zijn, maar waarom gelden die wel altijd voor de "kleine" ondernemer en zo zelden voor de grote jongens ?
Groetjes,
Ad
Arno Lommers

Bericht door Arno Lommers »

Beste Hugo

Tijdens je bouwwerkzaamheden heb ik het al aangegeven en nu doe ik het weer. Ik heb veel ervaring met de gemeente, bestemmingsplannen en vergunningen. Ik ga hier geen CV van mezelf plaatsen, maar als ik je ergens mee kan helpen dan laat maar horen.

Heel veel succes met het gevecht.
Groeten
Arno
Hugo Jong

Bericht door Hugo Jong »

Hoi Arno,

Ik wacht heel even de uitkomst van het bezwaarschrift af wat ik naar ze gestuurd heb.
Mocht ik ergens mee zitten dan zal ik je PMmen, alvast dank voor het aanbod :!:
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast