Gemeente Purmerend
-
Hugo Jong
Gemeente Purmerend
Zo dame en heren,
Weer een nieuwtje, sinds vandaag is mijn winkel per direct gesloten, de gemeente Purmerend heeft mijn broodwinning met 1 trap onder mijn kont vandaan geschopt, op straffe van een dwangsom enz. enz. omdat ik in strijd met het bestemmingsplan bezig ben, dat wisten ze nog niet voor ik open ging natuurlijk, nee ze laten je je er eerst tot je nek in steken en dan trappen ze opeens het krukje onder je vandaan.
Per nu word ik dus omdat mijn kosten gewoon doorgaan en de grootste inkomsten weg zijn met een rotgang naar het afvoerputje gezogen.
Dit is nou ondernemen in Nederland.......
Maar er gaat een gevecht op leven en dood ontstaan dat is wel duidelijk, ik betaal geen bergen belasting om door diezelfde florijnenschrapers de afgrond ingetrapt te worden.
De media is over me heen gevallen ten tijde van de opening omdat iedereen het zo leuk vond en ik schuw niet om die nu ook weer te gaan gebruiken maar dan tegen de gemeente Purmerend.
Weer een nieuwtje, sinds vandaag is mijn winkel per direct gesloten, de gemeente Purmerend heeft mijn broodwinning met 1 trap onder mijn kont vandaan geschopt, op straffe van een dwangsom enz. enz. omdat ik in strijd met het bestemmingsplan bezig ben, dat wisten ze nog niet voor ik open ging natuurlijk, nee ze laten je je er eerst tot je nek in steken en dan trappen ze opeens het krukje onder je vandaan.
Per nu word ik dus omdat mijn kosten gewoon doorgaan en de grootste inkomsten weg zijn met een rotgang naar het afvoerputje gezogen.
Dit is nou ondernemen in Nederland.......
Maar er gaat een gevecht op leven en dood ontstaan dat is wel duidelijk, ik betaal geen bergen belasting om door diezelfde florijnenschrapers de afgrond ingetrapt te worden.
De media is over me heen gevallen ten tijde van de opening omdat iedereen het zo leuk vond en ik schuw niet om die nu ook weer te gaan gebruiken maar dan tegen de gemeente Purmerend.
- Rick Braat
- Contacteer:
-
Olaf Pepping
-
Frits de Vries
- Niels Jansen
- Contacteer:
Hallo Hugo
Ik wens jullie veel sterkte tegen de gemeentelijke burocratie.
Ze kunnen alles leuk verzinnen achter hun bureau vandaan.
En als iemand het er niet mee eens is, OH sluiten die hap.
Zet hem op Hugo en familie laat jullie niet gek maken.
Niel
Ik wens jullie veel sterkte tegen de gemeentelijke burocratie.
Ze kunnen alles leuk verzinnen achter hun bureau vandaan.
En als iemand het er niet mee eens is, OH sluiten die hap.
Zet hem op Hugo en familie laat jullie niet gek maken.
Niel
1x Leopard 2a6. Regiment Huzaren van Sytzama, 11 TnBat. 1ste plt B-esk TankNmr: 12
1x Panther late G Panzergruppe"Kaiser'' Nmr: 315
1x Panther late G Panzergruppe"Kaiser'' Nmr: 315
- Robert Winkelhuis
- Contacteer:
Ja Hugo,
Zoek het eerst even goed uit en zoek gewoon de mazen.
Een goede rechtsbijstand vind wel een maaz in het net om gewoon rustig door te gaan.
Volgens mij mag je wel gewoon als online winkel je opslag er hebben.
In ieder geval succes.
Robert
Zoek het eerst even goed uit en zoek gewoon de mazen.
Een goede rechtsbijstand vind wel een maaz in het net om gewoon rustig door te gaan.
Volgens mij mag je wel gewoon als online winkel je opslag er hebben.
In ieder geval succes.
Robert
Greetings van Robert
-------------------------------------------------------
- jan vd poel
- BTN Site Admin
- Contacteer:
-
Martin Noorloos
-
Hugo Jong
Ja dat klopt Robert maar daar heb ik alleen helemaal niks aan (ik mag klanten die in de webshop hebben besteld hun spullen daar niet eens op komen laten halen, dat mag ik wel thuis laten doen??!!), nu kost het pand me een klauw geld elke maand en levert geen rooie cent op, en dat terwijl ik zo veel aanloop begon te krijgen, de webshop levert niet genoeg op om het pand en alle kosten daaromheen (verzekeringen, telefoon, internet, beveiliging, Nuon enz. enz.) te blijven ophoesten en dus verdwijn ik kijhard de kliko in (lees Faillissement) als er niet heel snel een oplossing komt.Robert Winkelhuis schreef:Volgens mij mag je wel gewoon als online winkel je opslag er hebben.
Nu is het zaak om als een speer een ander pand te vinden en dan de Postbank even lief aankijken onderwijl de cijfers onder hun neus schuivend en dan mag ik nog even een andere huurder voor dit pand gaan zoeken ook en ik mag het nieuwe pand weer opnieuw in gaan richten.
En alles wat ik al in het huidige pand heb geinvesteerd (alleen al bijna 3500 Euro aan hout) zie ik als sneeuw voor de zon verdwijnen.
En alle moeite die ik er in heb gestoken om de boel op poten te krijgen, kotskotskots en kots misselijk ben ik van Purmerend......maar klaar zijn ze echt nog niet met me, hoe het zich ook wend of keert er komt publiciteit over, ik stap desnoods naar Kassa, Radar en de hele rattaplan.
Maar iedereen in ieder geval bedankt voor het medeleven !
-
Gert vd Born
Gemeente Purmerend
Hallo Hugo,
Ik ken de in's en out's niet maar dit is toch bijna ondenkbaar. Als ik iets voor je kan betekenen laat het me weten. Het mag toch niet zo zijn dat je de brui eraan moet geven vanwege gemeentelijke regelgeving. Hakken in het zand en doorgaan zou ik zeggen. De gemeente Apeldoorn moet ook nog miljoenen neertellen voor een conflict met een bedrijf terwijl ze dachten in hun gelijk te staan. Kun je misschien niet vergelijken maar vechten helpt in de meeste gevallen.
De gewone burger in dit land die alles doet wat de overheid je oplegt is de loozer. Grote bek en lekker associaal is tegenwoordig de winnaar.
Ik ben zo niet maar misschien kan ik je aan een paar dikke goude kettingen helpen om je nek, diverse ringen en wat plakplaatjes op je arm.
Een woordenboek met vuile teksten heb ik ook nog liggen. De gemiddelde ambtenaar even vertellen waar zijn huis woont helpt ook vaak.
Hugo,
Bovenstaande vanaf ïk ben niet zo"meen ik natuurlijk niet en is meer bedoeld als mijn gevoel als ondernemer. Echter in dit land wat opbouwen?
Ik wens je veel sterkte.
Mvg Gert
Ik ken de in's en out's niet maar dit is toch bijna ondenkbaar. Als ik iets voor je kan betekenen laat het me weten. Het mag toch niet zo zijn dat je de brui eraan moet geven vanwege gemeentelijke regelgeving. Hakken in het zand en doorgaan zou ik zeggen. De gemeente Apeldoorn moet ook nog miljoenen neertellen voor een conflict met een bedrijf terwijl ze dachten in hun gelijk te staan. Kun je misschien niet vergelijken maar vechten helpt in de meeste gevallen.
De gewone burger in dit land die alles doet wat de overheid je oplegt is de loozer. Grote bek en lekker associaal is tegenwoordig de winnaar.
Ik ben zo niet maar misschien kan ik je aan een paar dikke goude kettingen helpen om je nek, diverse ringen en wat plakplaatjes op je arm.
Een woordenboek met vuile teksten heb ik ook nog liggen. De gemiddelde ambtenaar even vertellen waar zijn huis woont helpt ook vaak.
Hugo,
Bovenstaande vanaf ïk ben niet zo"meen ik natuurlijk niet en is meer bedoeld als mijn gevoel als ondernemer. Echter in dit land wat opbouwen?
Ik wens je veel sterkte.
Mvg Gert
-
Ger Zonneveld
advocaat
als je een fijne advocaat zoekt die zich er zeker in vastbijt kan ik je wel iemand aanbevelen. vechten is prima, maar dan op een hoger niveau. Bij de gemeente kom je met moeite voorbij de telefoniste. Er zijn altijd hogere ambtenaren b.v. provinciale . Die daar hun zegje over te zeggen hebben en stront loopt altijd VAN de heuvel naar beneden. DE grootste fout die je kunt maken is iets vragen aan een ambtenaar. Je moet hem iets opdragen dat snappen ze beter, want dat doet ze herinneren aan de thuis situatie. Het zijn openbare civiele diensten en daar zijn ze voor aangenomen. Het werken VOOR de burgers die hen daarvoor rijkelijk betalen. Altijd brieven schrijven en een copie versturen naar een hogere instantie werkt meestal ook prima. In de openbaarheid komen natuurlijk ook. Zelfs een copie naar Bea niet vergeten, Uiteindelijk moet het recht van de kleine man zegevieren. En je hebt hebt nog niet verloren zolang er een kleine stem bij je van binnen verteld dat je moet doorgaan. Pak ze waar het pijn doet de publiciteit nog even niet opzoeken zolang ze hun fout met schaamrood op de kaken nog kunnen herstellen, maar als je dat punt voorbij bent de FRONTALE UND TOTALEN KRIEG.
Veel sterkte, ik leef met je mee.
Veel sterkte, ik leef met je mee.
-
Bas Pos
He Hugo,
Klote streek die de gemeente je flikt. Ik denk, zoals diverse mensen voor mij al aan gaven, dat je het beste het hele zaakje over kan dragen aan een goede advocaat, scheelt je een hoop stress en dan heb je minimaal een even goede kans!
Heel veel succes de komende strijd, en denk aan je gezondheid!
Bas
Klote streek die de gemeente je flikt. Ik denk, zoals diverse mensen voor mij al aan gaven, dat je het beste het hele zaakje over kan dragen aan een goede advocaat, scheelt je een hoop stress en dan heb je minimaal een even goede kans!
Heel veel succes de komende strijd, en denk aan je gezondheid!
Bas
- Adrie Baak
- Contacteer: