Armed assault

Hier kunnen alle niet gerelateerde (off topic) onderwerpen behandeld worden. De normale gedragsregels en moderatie gelden ook hier.
Barry Mikkes

Armed assault

Bericht door Barry Mikkes »

Heeft iemand hier deze mooie game al ? Ik krijg (als het goed is) mijn exemplaar morgen in de bus. Hij is nog niet gereleased in Nederland, maar alwel bij onze oosterburen. Dit is de tussen opvolger van Operation flashpoint, flashpoit 2 duurt nog wel ff, maar als ik alles zo bekijk is deze ook weer heeeeeeeeeeeeeeel vet.

Gezellig tijdens de kerstdagen, vooral CTI MP is bruut.

oja website is http://www.armedassault.com/
Huub Beeren

Bericht door Huub Beeren »

Ik ken hem wel, maar koop hem niet. Ik denk dat ik eens de demo download om te kijken.
Barry Mikkes

demo is er nog niet, game is nu een paar weken uit in duitsland en tjechie.

kennisen van mij (waar ik voorgheen veel ofp mee speelde) hebben hem al en zijn zeer enthousiast.
Barry Mikkes

hmmm is dus vanaf vanavond downloadbaar. dus mn vorige bericht klopt niet :oops:
Rick Braat
Contacteer:

Bericht door Rick Braat »

Ziet er ruig uit, dat spel! Ik zal eens de Demo downloaden... daarna kan ik heb altijd nog kopen

Alleen jammer dat het allemaal modern is, geef mij maar dat oude spul :wink:
Rick

Afbeelding
Huub Beeren

Er zal wel een mod uitkomen denk ik.
Barry Mikkes

deze game is zo real en gaaf dat je die ww2 mods niet eens nodig hebt, koude oorlog soviets tegen ammies is ook heel vet, en dat terwijl ik normaal helemaal niks met modern heb.
Johan van den Hoven

Bericht door Johan van den Hoven »

Zit er in die demo ook multiplayer support?

*Ja dus, ff verderlezen op de site bracht het antwoord al*
Arthur Hermans
BTN Clublid
Contacteer:

Bericht door Arthur Hermans »

Demo gisteravond gedownload.
Opzich ziet het er wel mooi uit maar om het een beetje soepel te kunnen spelen moet ik (weer) een nieuwe computer kopen. :x
Ik heb nu een Compaq met een AMD Sempron CPU 3000+ 1GIG werkgegeugen een een ATI Radion Xpress200 256mb videokaart.
Gr,
Tuur.
Barry Mikkes

ja, helaas heb ik het orgineel nog niet binnen, dus ook de demo gedownload. systeemeisen liggen erg hoog. ik ga een 512 mb video kaart halen en 1 gig geheugen. dan draait ie wel lekker.

vind zelf de demo nogal tegenvallen, en sprak net een jongen die de game al wel heeft en dat maakte me weer blij, want de game is veel beter speelbaar dan de demo, die nog vol bugs zit.

het schieten / richten is erg moeilijk geworden, wat natuurlijk wel de realiteit verbeterd.

kunnen we geen BTN clan oprichten en dan samen gamen :lol:

en dan in een cti als panzer divisie de boel veroveren. Schijnt dat je in de full game ook howitsers hebt, en dat je dan een hele batterij kunt neerzetten, waarmee je dan echt alles in puin kan schieten.
Barry Mikkes

tuur, met jou pc moet hij het goed kunnen doen,

Bij mij draaid hij nu op 512 mb geheugen en een prutskaart van 128 mb.

niet dat dit geweldig is, maar hier ziet het er al strak uit, alleen een beetje gehaper, vandaar dat ik de boel ga updaten
Arthur Hermans
BTN Clublid
Contacteer:

Ik moet nog even gaan experimenteren met de eigenschappen van de videokaart.
Want ik ben dus echt niet van plan om de computer te gaan updaten voor een spel.
Als het goed is komt binnenkort het spel Company of Heroes in de bus.
De demo daarvan heb ik al gepeeld en dat soort spellen vind ik persoonlijk leuker dan de first person shoters
Gr,
Tuur.
Hugo Jong

Bericht door Hugo Jong »

Company of Heroes heb ik al uitgespeeld.
Wel leuk weer een keer om te spelen i.p.v. een FPS, deed me weer heel erg denken aan de speelbeleving van de Dune serie !
Nou vind ik FPS ook erg leuk om te spelen maar wel off line, bij on-line lijkt het wel of de beelden toch nerveuzer bewegen en dan krijg ik binnen 5 minuten pijn in mijn kop en word misselijk.
Arthur Hermans
BTN Clublid
Contacteer:

Ik heb een tijd geleden ook een paar keer een LAN party georganiseerd maar dan voor Command & Conquer.
Wel mooi alleen lastig dat om de haverklap de stoppen er uit sloegen.
Achteraf wel een vette stroomrekening maar dat mocht de pret niet drukken
Gr,
Tuur.
Huub Beeren

Nu de PC wissel en hardware chaos voorbij is, ga ik de demo ook downloaden
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast