Armed assault
-
Barry Mikkes
Armed assault
Heeft iemand hier deze mooie game al ? Ik krijg (als het goed is) mijn exemplaar morgen in de bus. Hij is nog niet gereleased in Nederland, maar alwel bij onze oosterburen. Dit is de tussen opvolger van Operation flashpoint, flashpoit 2 duurt nog wel ff, maar als ik alles zo bekijk is deze ook weer heeeeeeeeeeeeeeel vet.
Gezellig tijdens de kerstdagen, vooral CTI MP is bruut.
oja website is http://www.armedassault.com/
Gezellig tijdens de kerstdagen, vooral CTI MP is bruut.
oja website is http://www.armedassault.com/
-
Huub Beeren
-
Barry Mikkes
- Rick Braat
- Contacteer:
-
Barry Mikkes
-
Johan van den Hoven
- Arthur Hermans
- BTN Clublid
- Contacteer:
-
Barry Mikkes
ja, helaas heb ik het orgineel nog niet binnen, dus ook de demo gedownload. systeemeisen liggen erg hoog. ik ga een 512 mb video kaart halen en 1 gig geheugen. dan draait ie wel lekker.
vind zelf de demo nogal tegenvallen, en sprak net een jongen die de game al wel heeft en dat maakte me weer blij, want de game is veel beter speelbaar dan de demo, die nog vol bugs zit.
het schieten / richten is erg moeilijk geworden, wat natuurlijk wel de realiteit verbeterd.
kunnen we geen BTN clan oprichten en dan samen gamen
en dan in een cti als panzer divisie de boel veroveren. Schijnt dat je in de full game ook howitsers hebt, en dat je dan een hele batterij kunt neerzetten, waarmee je dan echt alles in puin kan schieten.
vind zelf de demo nogal tegenvallen, en sprak net een jongen die de game al wel heeft en dat maakte me weer blij, want de game is veel beter speelbaar dan de demo, die nog vol bugs zit.
het schieten / richten is erg moeilijk geworden, wat natuurlijk wel de realiteit verbeterd.
kunnen we geen BTN clan oprichten en dan samen gamen
en dan in een cti als panzer divisie de boel veroveren. Schijnt dat je in de full game ook howitsers hebt, en dat je dan een hele batterij kunt neerzetten, waarmee je dan echt alles in puin kan schieten.
-
Barry Mikkes
- Arthur Hermans
- BTN Clublid
- Contacteer:
Ik moet nog even gaan experimenteren met de eigenschappen van de videokaart.
Want ik ben dus echt niet van plan om de computer te gaan updaten voor een spel.
Als het goed is komt binnenkort het spel Company of Heroes in de bus.
De demo daarvan heb ik al gepeeld en dat soort spellen vind ik persoonlijk leuker dan de first person shoters
Want ik ben dus echt niet van plan om de computer te gaan updaten voor een spel.
Als het goed is komt binnenkort het spel Company of Heroes in de bus.
De demo daarvan heb ik al gepeeld en dat soort spellen vind ik persoonlijk leuker dan de first person shoters
Gr,
Tuur.
Tuur.
-
Hugo Jong
Company of Heroes heb ik al uitgespeeld.
Wel leuk weer een keer om te spelen i.p.v. een FPS, deed me weer heel erg denken aan de speelbeleving van de Dune serie !
Nou vind ik FPS ook erg leuk om te spelen maar wel off line, bij on-line lijkt het wel of de beelden toch nerveuzer bewegen en dan krijg ik binnen 5 minuten pijn in mijn kop en word misselijk.
Wel leuk weer een keer om te spelen i.p.v. een FPS, deed me weer heel erg denken aan de speelbeleving van de Dune serie !
Nou vind ik FPS ook erg leuk om te spelen maar wel off line, bij on-line lijkt het wel of de beelden toch nerveuzer bewegen en dan krijg ik binnen 5 minuten pijn in mijn kop en word misselijk.
- Arthur Hermans
- BTN Clublid
- Contacteer: