gr Marcel
Bouw Konigstiger ausfuring B Sd.Kfz. 182 Porsche turm
- Marcel Rientjes
- BTN Clublid
- Contacteer:
gr Marcel
luttenmountain
- Adrie Baak
- Contacteer:
Ok klapperen is niet het juiste woord, maar dat had ik ook uit een eerdere reply uit de draad. Maar dan blijft toch de eindstop van de loop zodat de slipkoppeling niet teveel te verduren krijft.
Mike en ik hadden juist die veer verwijderd omdat anders de loop niet helemaal in de onderste stand kon komen.
Maar idd gaat de loop wat meer klapperen/wippen.
Adrie
Mike en ik hadden juist die veer verwijderd omdat anders de loop niet helemaal in de onderste stand kon komen.
Adrie
'How many times da I have to tell ya...the right tool for the right job!'
M26 Pershing - Sherman M4A3E8 building in progres
M26 Pershing - Sherman M4A3E8 building in progres
- Marcel Rientjes
- BTN Clublid
- Contacteer:
FF weer een update Inmiddels mijn track delen binnen ,en heb deze in elkaar gezet, de pinnen gelijmt met Epoxy lijm.

Gr Marcel
luttenmountain
- Adrie Baak
- Contacteer:
- Willem Reij
- BTN Erelid
- Contacteer:
@ Marcel, metalen trackdelen? Had jij niet een ietwat negatieve ervaring met die dingen.

Groetjes,
Willem, CO rtd.
http://www.battletanksnederland.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Willem, CO rtd.
http://www.battletanksnederland.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ad Wouterse
- BTN Site Admin
- Contacteer:
Hoi Adrie,
Hier vind je info over de eindschakeling voor de loop http://www.battletanksnederland.com/php ... g&start=15
2 Microschakelaars en 2 sperdiodes ( 1N4001) is alles wat je aan materiaal nodig hebt. Moet lukken
Hier vind je info over de eindschakeling voor de loop http://www.battletanksnederland.com/php ... g&start=15
2 Microschakelaars en 2 sperdiodes ( 1N4001) is alles wat je aan materiaal nodig hebt. Moet lukken
Groetjes,
Ad
Ad
- Marcel Rientjes
- BTN Clublid
- Contacteer:
@ Willem die tracks waren van @#$%^&* krijg het haast niet uit m'n ..... ,Nee dit zijn de Stella tracks de goedkoopste die ze hebben niet gemonteerd dus die moet je zelf ff monteren, inmiddels heel wat heel wat ervaring mee opgedaan(op mij net gerooide prive battele veldje
@ Ad yep dat klopt maar ik heb ook nog een mooi schematje hoe dit te monteren maar dat is Pdf en ik krijg dat niet op het forum,Ooit eens in de bewuste topic van jullie gehad(als link maar die heb ik niet meer)
misschien ff naar Johan sturen dat die het kan plaatsen .
Gr Marcel
Laatst gewijzigd door Marcel Rientjes op 28 jun 2006, 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
luttenmountain
- Ad Wouterse
- BTN Site Admin
- Contacteer:
- Marcel Rientjes
- BTN Clublid
- Contacteer:
- Marcel Rientjes
- BTN Clublid
- Contacteer:
-
Barry Mikkes
- Marcel Rientjes
- BTN Clublid
- Contacteer:
Ik denk dat het een beetje vertekend omdat de hull er niet op zit,
de meeste king tigers hebben de onderrand van de spatborden ongeveer op de boven lijn van de loop wielen zitten, als ik mijn hull een de spatborden er aan houd zit ik er nog geen ketting dikte boven, maar de tank is verder nog helemaal leeg, ook is mijn ervaring met mijn king dat deze vering naar een uurtje rijden (over veel hobbels enzo) de vering zeker enkele mm inzakt
Dus als alles er op en aan zit en er vanuitgaande dat de boel nog iets inzakt zou het goed moeten zijn, en anders kan ie altijd nog zakken
Gr Marcel
luttenmountain
-
Barry Mikkes
- Marcel Rientjes
- BTN Clublid
- Contacteer:
-
Barry Mikkes