Ik geef alleen door wat ik te horen krijg en kan ook niet op alles de Cruijff uitdrukking "Da's logisch" los laten.
Is het niet zo dat de KT loop en idlerwielen met een borg imbusje op de asjes zitten zodat er ook zijdelings iets speelruimte is en je dus "stel ruimte" hebt?
De sprockets zitten er op zoals ze er op zitten want dat kan niet anders "Da's logisch"
Het zandstralen e.d. is echt een op zich staande gebeurtenis en staat eigenlijk los van het verhaal maar het ontdoen van gietflash op alle mogelijke plaatsen klinkt aannemelijk, heb bij mijn Tiger I tracks ook het e.e.a. weg gevijld.
Ik moet zelf trouwens ook nog eens naar de zijdelingse stand van mijn idlers kijken omdat de metalen tracks daar steeds naar buiten toe af willen lopen.
Er hoeft verder absoluut niets opgeboord te worden, dat boortje door de trackpin gaten is echt alleen om eventuele oneffenheden weg te halen, zie het maar als er even een rattenstaartje doorheen duwen zonder te vijlen, er is denk ik geen rattestaartje te vinden wat daar doorheen past vandaar een boortje.
Bij Marcel's tracks is het duidelijk dat er iets niet klopt omdat de praktijk van het gebruik aantoont dat ze gewoon niet goed lopen, punt.
Ben dan ook benieuwd wat de bevindingen van Erik in Munster zijn als hij het onder de neus krijgt en hij onze verslaggever ter plekke is.
Erik kennende gaat hij dan ook wel even de discussie aan.
Het blijft een heikel punt met de tracks en de fabrikant (KK uit HK) zal natuurlijk net zo lang tegenstribbelen tot hij er echt niet meer omheen kan.
Axel koopt ze van Kenny in (en ik weer van Axel) en als er iets niet klopt zal hij zich echt niet zomaar gewonnen geven.
Vorig jaar heeft hij de Sherman tracks (niet het nieuwe type) een poos uit roulatie genomen, puntje bij paaltje bleek dat KK ze bij een andere fabrikant had laten maken en toen pasten ze dus ook niet goed.
Ik blijf in spannende afwachting van het verdere verloop, zodra ik weer iets hoor staat het meteen hier.