Van de terziele gegane tanxheaven site.
De welbekende toren van perfectscale uit duitsland vormt de basis, met een tamiya leopard 1a4.
Voeg daarbij nog een dmd en mf van een persching, aluminium achterplaat van Guenther (via RC panzer.de) 'n kleine investering in AFV Model voor diverse kleine onderdeeltjes, (rest komt nog o.a. lampjes voor en achter, sleepogen etc.)
een groot lager van ebay en wat losse onderdelen en een hoop abs plaat van Robbe

en je moet een aardig eind kunnen komen. In de planning staan nog een USM geluidsmodule van Beier, eventueel wecohe suspensie en natuurlijk een Battle unit.
Als eerst bezig geweest met de toren. Volgens de bouwbeschijving moet je de loop middels 2x 2 buisjes messing vaslijmen in de toren,

nadeel leek mij dat je er dan ver!@#$ moeilijk bij kon als er iets te repareren valt in de toren. Dus volgende bedacht:

Vervolgens een constructie bedacht voor de toren te ondersteunen, daar hij uit Resin is gegoten en ietsje meer weegt dan de standaar tamiya toren.

lager van ebay, alu profieltjes uit de bouwmarkt, wat m2 boutjes en moertjes en voila

volgende stap; toch maar een ander vloerplaatje in de toren leggen ivm, inbouw eea aan electronica en recoil etc.
Ondertussen beizg met de aandrijving. Ik dacht slim te zijn, en met een setje pershing aandrijvingen wat ik goedkoop kon krijgen de aandrijving voor elkaar te hebben, meerdere mensen hebben namelijk al KT aandrijvingen in hun leo/gepards gezet zonder al te veel problemen en naar volle tevredenheid.
MIS, de aandrijfwielen van de leo passen niet zomaar op de assen van de pershing aandrijfunit.
rechts de aandrijfunit en links het aansluitstuk zoals dat op de oude aandrijving met koppeling zit.
Hier ter verduidelijking nog een foto van de oorspronkelijke aandrijving.
Heeft er iemand een oplossing voor deze onvolkomenheid van mijn inkoopbeleid? En dan buiten de optie, koop een setje KT aandrijvingen?
Bas