Reinier Zwanink schreef:
Hebben we wel genoeg plek daar?
Hele goede vraag Reinier! Nu ik wat meer inzicht heb gekregen in de opkomst door BTN en BTB heb ik een beter beeld gekregen van onze mogelijkheden.
We gaan in ieder geval rijden en battlen. Verder krijgen we maximaal de medewerking van de organisatie:
Rudi Meir schreef:
Ik ben bezig om voor jullie een tent te regelen van 4X8m mét voldoende tafels. Bedoeling is dat jullie vlak naast de inkom van de school op gras gaan rijden, dit word vrijdag of zaterdag voor de beurs kort afgemaaid.Ik ga proberen om in de loop van volgende week foto's te nemen van de verschillende locaties waar jullie kunnen rijden, zo krijg je een beter zicht van de plek.
Bij een slechte weersvoorspeling verhuizen we alles en iedereen naar de sportzaal binnen, ook die eventuele handelaars.Dus we gaan bij goed weer buiten rijden en een dorp opbouwen. We komen op een gemaaid grasveld te rijden. Verder krijgen we misschien de beschikking over een grote tent waar we onze tanks kunnen uitstallen en het publiek uitleg kunnen geven over wie we zijn en wat we doen. Bij heel slecht weer kunnen we uitwijken naar binnen en waarschijnlijk hebben we dan minder mogelijkheden maar dan passen we ons aan!
We krijgen de mogelijkheid om de BTN en BTB te promoten dus maak hier gebruik van.
Iedereen krijgt ook de gelegenheid om binnen te gaan kijken en evt dingen te kopen. Eten en drinken is ook beschikbaar dus het komt helemaal goed!
We kijken al uit naar 11 september!