Zo, weer wat gedaan.
Eerst het hele interieur eruit gehaald om de boel te kunnen stofzuigen

Nieuwe lager in de gearbox gezet

(nogmaals mijn dank aan Marcel Rientjes voor de gulle gift) en alles weer ingebouwd.
Mijn vooruitziend blik in gebruik:
Het spansysteem is te zwak voor buiten ritten, daarom had ik voor de afgelopen meeting al de nieuwe spanners erin gedraaid.
Deze draadas gaat door het spanhuis in de afspan as.

De spanner zelf, ziet er niet uit maar doet zijn werk uitstekend!

Afstand meters, op de schmalturm van de Panther ook al te vinden (1944) en ook deze toren.
Het zijn geen bollen die je wel op de schmalturm ziet, maar de eerdere uitvoering. (makkelijker te maken van een stukje rond alu).


De nieuwe motoren. Brushless van Conrad. Het grote voordeel is onder andere het enorme draaimoment.
Ik kan hierdoor erg langzaam een bult oprijden zonder dat ik overdreven veel extra gas hoef te geven.
Even ter verduidelijking: De motoren die ik hiervoor erin had liggen waren ook van Conrad, de GZ-400. (Igarashi met fluxring) met een max vermogen van 17watt. Deze BL hebben een vermogen van max 220watt, wat zijn voordeel heeft in het terrein.

De regelaars.
Om de tank te kunnen besturen gebruik ik de v-mixer functie van mijn zender.

De accu is een Lipo 3300mAh, 11,1volt.
Er komt dus geen Tamiya electronica in, dat kan de spanning niet hebben, maar Elmod.

En ook een aan/uit schakelaar ingebouwd, wel handig
