MF01 probleem
-
harry hofstede
MF01 probleem
hallo ik heb een probleem met mijn MF01 tiger 1 alles werkt behalve machinegeweer en het belangrijkste GELUID. heeft iemand al eens zoiets meegemaakt of weet wat het zou kunnen zijn? heb al een andere orginele speaker geprobeerd,doet het ook niet????????????? prikkels harry 
- Willem Reij
- BTN Erelid
- Contacteer:
Hoi Harry, ik weet niet of het mogelijk is maar kun je de stekkers van de speaker en de LED van het machinegeweer hebben verwisseld?
Groetjes,
Willem, CO rtd.
http://www.battletanksnederland.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Willem, CO rtd.
http://www.battletanksnederland.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Reinier Zwanink
- Contacteer:
- Marcel Rientjes
- BTN Clublid
- Contacteer:
Hoy harry
Misschien ook handig als je ff laat weten wat voor een zender je gebruikt.
misschien zit er een trim memory op en is die dan niet in het midden opgeslagen in het geheugen ,of bij een comp. zender kun je ook proberen de uitslag naar 110 % te zetten soms hoef je dan niet eens de trim te verzetten om een schot te lossen maar staat ie op bv 80% dan werk het niet,zelfs niet met de trim in de uiterste stand omdat je dan bv. maar aan 95 % van de stik uitslag komt,en je heb bv 105 % nodig om een schot te lossen, dit berijk je dus door de trim erbij te zetten.
Gr marcel
Misschien ook handig als je ff laat weten wat voor een zender je gebruikt.
misschien zit er een trim memory op en is die dan niet in het midden opgeslagen in het geheugen ,of bij een comp. zender kun je ook proberen de uitslag naar 110 % te zetten soms hoef je dan niet eens de trim te verzetten om een schot te lossen maar staat ie op bv 80% dan werk het niet,zelfs niet met de trim in de uiterste stand omdat je dan bv. maar aan 95 % van de stik uitslag komt,en je heb bv 105 % nodig om een schot te lossen, dit berijk je dus door de trim erbij te zetten.
Gr marcel
luttenmountain
- Marcel Rientjes
- BTN Clublid
- Contacteer:
- Marcel Rientjes
- BTN Clublid
- Contacteer:
En als je nou je rechterkanaal/stick op de zender(kabel 2 in ontvanger volgens mij) omdraait met linker kanaal/stick op de zender(kabel 3 volgens mij in ontvanger )omdraait in de ontvanger (dus kabel 2 & 3 verwisselen in ontvanger)om eens te kijken of het dan wel werkt met dus de trim vol & stick move.
Gr Marcel
Of eerst geheel resetten van de dmd volgens het boekje en volgens mij staat er achter in ook een zelf test prog.voorbeeld
luttenmountain
- Ad Wouterse
- BTN Site Admin
- Contacteer:
Hoi Harry,
Misschien een hele overbodige vraag, maar is/zijn je accupack(s) wel voldoende geladen ?
Een bekende bron van storingen zijn ook die "degelijke" Tamiya miniatuurstekkertjes. Één keer iets te enthousiast een stekkertje losmaken kan al tot een draadbreuk leiden. Kun je zoeken tot je een ons weegt.
Misschien een hele overbodige vraag, maar is/zijn je accupack(s) wel voldoende geladen ?
Een bekende bron van storingen zijn ook die "degelijke" Tamiya miniatuurstekkertjes. Één keer iets te enthousiast een stekkertje losmaken kan al tot een draadbreuk leiden. Kun je zoeken tot je een ons weegt.
Groetjes,
Ad
Ad
-
harry hofstede
MF-01
@ all,heb alles geprobeerd MG flitst even bij de eerste poging daarna niet meer nog steeds geen geluid,daarna alles aangesloten op een nieuwe MF-01 en alles werkt,deze onderdelen werken dus gewoon, ook MG en sound.
zit er blijkbaar iets niet goed in de MF-01,gelukkig heb ik er nog 1, deze is van mijn nieuwe tiger 1,tegen de tijd dat ik deze ga bouwen moeten we maar eens zien.heeft er nog iemand een idee wat het zou kunnen zijn laat het maar weten,anders kan deze thread gesloten worden,allemaal bedankt prikkels harry
zit er blijkbaar iets niet goed in de MF-01,gelukkig heb ik er nog 1, deze is van mijn nieuwe tiger 1,tegen de tijd dat ik deze ga bouwen moeten we maar eens zien.heeft er nog iemand een idee wat het zou kunnen zijn laat het maar weten,anders kan deze thread gesloten worden,allemaal bedankt prikkels harry
- jan vd poel
- BTN Site Admin
- Contacteer:
- Marcel Rientjes
- BTN Clublid
- Contacteer:
dus ik denk dat dat moeilijk word maar je kunt het proberen of er op zoiets als garantie op zit.(ik vraag het me af of ze op die electronica garantie geven)
Gr marcel
luttenmountain
-
Hugo Jong
Ik heb recent een weigerende DMD-T07 en een HV-unit (beiden van een Leopard) door twee klanten op laten sturen, zij kregen daar gewoon onder garantie een nieuwe voor terug, welliswaar liep dat bij mij wel via mijn leverancier naar Tamiya Duitsland.
Waarom zou er op de elektronica geen garantie zitten, het is een onderdeel van de gehele kit, als je die nieuw hebt gekocht zit er gewoon garantie op, dus of hij word nagekeken of er word een nieuwe gestuurd.
Als de wasmachine er mee stopt in de garantieperiode kunnen ze ook niet zeggen dat ze de elektronica helaas niet na kunnen kijken en jou verder met de hand laten wassen.
Cheers,
Hugo
Waarom zou er op de elektronica geen garantie zitten, het is een onderdeel van de gehele kit, als je die nieuw hebt gekocht zit er gewoon garantie op, dus of hij word nagekeken of er word een nieuwe gestuurd.
Als de wasmachine er mee stopt in de garantieperiode kunnen ze ook niet zeggen dat ze de elektronica helaas niet na kunnen kijken en jou verder met de hand laten wassen.
Cheers,
Hugo