Testruns van HengLong Leo2A6 en ZTZ99

Hier kunnen alle niet gerelateerde (off topic) onderwerpen behandeld worden. De normale gedragsregels en moderatie gelden ook hier.
Plaats reactie
Ger Hanssen
BTN Clublid
Contacteer:

Testruns van HengLong Leo2A6 en ZTZ99

Bericht door Ger Hanssen »

Ik zou deze tanks toch wel eens van binnen willen zien na deze testruns in water en modder.
Maar zo te zien blijven ze lopen.

https://www.youtube.com/watch?v=mcX7UN-5XVs" onclick="window.open(this.href);return false;
Groet, Ger
Arjan Relker
BTN Clublid
Contacteer:

Re: Testruns van HengLong Leo2A6 en ZTZ99

Bericht door Arjan Relker »

bij 0.53 lijkt de tank toch opeens tot stilstand te komen.
leef nu !!!!
het is later dan je denkt.
Gerrit Van Roy

Re: Testruns van HengLong Leo2A6 en ZTZ99

Bericht door Gerrit Van Roy »

Ik heb ooit met m'n tiger 1 door een poel met water gereden zodat het water tot boven het machinegeweer kwam!!! : Chessygrin :
Dat was wel een snelle duik in, en direct weer uit dat water zoals in dit filmpje .De batterij zat wél in het batterijvak en de tiger was helemaal niet aangepast voor dit soort stunts. : Chessygrin :
Nadien heb ik dit nog eens uitgehaald met een Panther maar dat gaf direct kortsluiting :( :( Ik heb toen die tank opengelegd en laten drogen en alles bleek nadien terug te werken .
Met m'n PZ 4 heb ik eens op het strand gaan rijden en ook weer door het (zee)water natuurlijk maar daar is toen een bus kruipolie aan te pas gekomen om al die wielen terug te laten draaien :shock: :shock: :shock:
Nu doen we dit niet meer natuurlijk : Chessygrin : : Chessygrin : : Chessygrin :
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast