Dames en heren ook,
Aangezien ik al een tijdje geen nieuwe foto's heb laten zijn, hier 3 van de projecten waar ik mee bezig ben!
De eerste is een Infra Rood Panther van Wecohe:
De Panda 38(t) bouwt erg lekker moet ik zeggen.
Veel bewegende delen zoals het kanon, mitrailleurs, koepel, wielen en de vering.
Er zit ook veel detail aan de binnenkant van de romp en de mitrailleurs en kanon zijn ook aardig gedetailleerd.
Ik zou er niet raar van opkijken als er nog een 38(t) met interieur wordt uitgebracht.
Waar een hele hoop tijd in is gaan zitten zijn de rupsbanden, die ook beweegbaar zijn.
Maar aangezien die aan elkaar zitten met 2 kleine pinnetjes van plastic zijn ze niet geschikt voor RC gebruik.
Gelukkig had ik weekenddienst, dus kon ik de rupsbanden grotendeels op de zaak in elkaar zetten.
Een minpuntje vind ik wel de bouwtekening. Ook de ge-update bouwtekening (die later samen met extra tracklinks werdt opgestuurd door Axels hobbyshop) bevat veel fouten, maar met bestudering van de gietramen kom je toch een heel eind.
Al met al is het wel een aanrader om deze bouwdoos aan te schaffen.
De Wecohe Panther gaat lekker! De 1e camouflage zit er op, die infra rood lampen zijn klaar, en de platen op het achterdek waar de 2 soldaten met infra rood geweren konden schuilen zijn in hoofdlijnen klaar.
Het ziet er naar uit dat ik met deze Panther heel blij ga zijn.