Zoals jullie weten ben ik naast dit forum ook actief op Armorama, een internationale modelbouwgemeenschap met een groot forum waar vooral veel te beleven valt voor 1:35 militair, vliegtuigen, diorama's en figuren. RC komt er in wat mindere mate voor maar mijn connectie in Noorwegen, Erik, vond het prima als ik wat foto's van zijn project hier in het forum zou zetten!
Hij bouwt de Leopard 2A6 full option kit als Duitse tank:
Op dit forum kwam ook ter sprake dat de servo die de main gun beweegt een snelle jongen moet zijn om het gun stabilizing systeem goed te laten werken.
Ik geloof dat Tuur en Willem hier meer van weten. Wellicht een handige tip voor je noorse vriend.
Z'n Leopard2A6 ziet er goed uit. Ook de metalen tracks passen er goed bij!
Namens Erik bedankt voor de leuke reacties (hij begrijpt best wat Nederlands, lache) en in het speciaal Arthur voor de hulp met de GSU & main gun servo!
Ook heeft Erik me mailtje gestuurd met als titel "your next RC project" met daarin een foto van een Nederlandse Leopard 2A6 tijdens de oefening "Bison Prepare" in Duitsland vorig jaar.
Martin Noorloos schreef:Ook heeft Erik me mailtje gestuurd met als titel "your next RC project" met daarin een foto van een Nederlandse Leopard 2A6 tijdens de oefening "Bison Prepare" in Duitsland vorig jaar.
Hi Guys
Sorry to write in English, but my dutch is not very good. Actually I just wanted to tell Martin that you can post the picture of the Dutch Leopard I sent you. It's a nice vehicle and deserve a place in this forum. BTW this is probably my first and last posting here. As I said, my Dutch is not what it should be...