Besturing tracks via Futaba T6ex 2.4 ghz

Voor technische vragen en handige tips
Plaats reactie
Dennis Pop

Besturing tracks via Futaba T6ex 2.4 ghz

Bericht door Dennis Pop »

Hallo Allemaal,

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Na mijn uitstapje naar een Heng Long tank heb ik de smaal aardig te pakken.
Pas geleden kwam er een Kyosho Blizzard DX op mijn pad en kon ik de verleiding niet weerstaan. Als het rupsen heeft is het interessant zullen we maar zeggen. Ik weet dat het eigenlijk niet thuis hoort op het BTN forum, maar aangezien jullie zo veel kennis hebben wil ik graag een beroep op jullie doen. Het gaat om de besturing van de Blizzard, verschild dus niet veel van een tank besturing. Mijn model heeft 2 motoren en twee regelaars, nu wil ik met mijn Futaba R617FS ontvanger en Futaba T6EX zender de Blizzard gaan laten rijden met een stik.
Met de andere stick wil ik de sneeuwploeg en eventueel verlichting gaan besturen. Nu heb ik hier en daar al wat zitten lezen en hoor ik dat je door middel van het mixen van de kanalen de tank zou kunnen laten rijden met een stick. Dit is wat ik wil, echter ben ik er nog niet uit hoe. Hebben jullie de oplossing?
Graag verneem ik jullie tips en advies.

Grt,
Dennis

Afbeelding

Afbeelding
Reinier Zwanink
Contacteer:

Re: Besturing tracks via Futaba T6ex 2.4 ghz

Bericht door Reinier Zwanink »

een zender met een computeringebouwdschijnt dat te kunnen
maar je kan een mixer tussen je ontvanger en vaartregelaars plaatsen
Coming Up:
* RSO restore project
* RC demag (2.0)
* Panzerwerfer 42
Dennis Pop

Re: Besturing tracks via Futaba T6ex 2.4 ghz

Bericht door Dennis Pop »

Reinier Zwanink schreef:een zender met een computeringebouwdschijnt dat te kunnen
maar je kan een mixer tussen je ontvanger en vaartregelaars plaatsen
Hallo Reinier,

Bedankt voor je reactie, zou je iets specifieker kunnen zijn over de eventuele mixer tussen de ontvanger en de vaartregelaars?
Heb je misschien een type van een goed werkende mixer die ik zou kunnen gebruiken?
Moet is verder nog instellingen in mijn zender wijzigen met een externe mixer?
Graag verneem ik je reactie.

Mvg,
Dennis
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast