Aantal vraagjes over Elmod

Voor technische vragen en handige tips
Wessel Witvoet

Aantal vraagjes over Elmod

Bericht door Wessel Witvoet »

Na lange tijd werken aan de panther G komt het einde in zicht! :P Aldus is het tijd om Elmod maar eens gereed te maken. Echter dit gaat niet zonder slag of stoot... Weet eerlijk gezecht bijna niets van het Elmod...

Ben samen met mn pa er eens naar wezen kijken... Sommige dingen zijn we achter gekomen maar de overige 99% is nog vollop vraag tekens :?: :lol: :?:

Aldus ik vraag het hier effe op het Forum.

Nu heb ik een functie lijstje gemaakt van wat ik er allemaal in wil: (ik gebruik robbe futuba f14)

Groen = trim.

Functions:
L↑ gas.
L↓ rem.
L↔sturen.
L om de as draaien.
R↕ kanon op/neer.
R↔ koepel rotatie.
R↑ schieten. (kanon)
R↓ MG in hull
R↑ MG in koepel.
R↓ Alle 2 de MG.
R↔ MG in hull bewegen inplaats van koepel.

Ext. 1
1. 1ste versnelling.
2. 2de versnelling.
3. .
4. Reverse.
5. Lichten.
6. .
7. .
8. .

Mijn eerste vraag: Ik wil dus een 1ste versnelling inbouwen (aldus lekker traag rijden) en een 2de op volle snelheid. Vraag ik me af of dit met Elmod mogelijk is, ook dat waneer ik het gas los laat om naar de volgende versnelling te gaan en hem in zijn 2 zet hij niet ineens WAM vooruit schiet. Aldus dat het schakelen realistisch gaat. Dit zou wel erg gaaf zijn.

Mijn 2de vraag: Ik heb een aantal Tamiya onderdelen (turm motor, gun elevation, recoil, Flash unit, 2 MG leds) Waarvan wij niet weten hoe wij deze aan moeten sluiten, aangezien je voor elmod andere stekkertjes nodig hebt. Aldus welke stekkertjes zijn hier voor nodig?

Mijn 3de vraag: Hoe stel ik de boel in? En hoe ver kan ik hier in gaan?
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast