Battlefront Assendelft 25/7.

Overleg over club bijeenkomsten en andere club gerelateerde zaken
Gerrit Keeman

Battlefront Assendelft 25/7.

Bericht door Gerrit Keeman »

Beste tankers,

Ja het is druk met bijeenkomsten en uitnodigingen maaar.
Op zondag 25 juli 2010 zal erin Assendelft weer een "Zomeroffensief" plaatsvinden voor hen die niet op vakantie zijn en toch weer optimaal willen genieten van hun hobby en passie.
"Battlefront Assendelft" staat weer ter beschikking onder dezelfde voorwaarden als voorheen.
Der Kaisertjes rekenen op deze zomer op meer dan geringe tegenstand van de gealieerden en zullen alles uit de kast/bunker trekken.
Voor diegene die een BBQ willen organiseren zal er gebruik gemaakt kunnen worden van de hardware aldaar.
Mogen er liefhebbers, deelnemers, geallieerden en wie dan ook de challange aannemen laat het Rene of mij weten.

Gruss Der Kaiser. : Thumbup :
Niels Jansen
Contacteer:

Re: Battlefront Assendelft 25/7.

Bericht door Niels Jansen »

Hallo Gerrit en Rene

Helaas moet deze Kaiser het zomeroffensief laten schieten.
Helaas laat het werk niet toe om langs te komen.

Misschien weer bij het najaarsoffensief.

Niels
1x Leopard 2a6. Regiment Huzaren van Sytzama, 11 TnBat. 1ste plt B-esk TankNmr: 12
1x Panther late G Panzergruppe"Kaiser'' Nmr: 315
Rene Pranger

Bericht door Rene Pranger »

Vandaag ff met de bunker van Gerrit bezig geweest, voornamelijk de geluiden wat aangepast.
En de Elmod CSI aangepast, waarvan er nu 1 ledje boven op het dak staat zodat het beter is te zien wanneer ie getroffen wordt.

De Kaisertjes hebben ondertussen hun intrek genomen, en voelen zich al aardig op hun plaats.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Hmmm is dat nu de kaart van Assendelft, of toch die van Arnhem.

In de tussentijd heeft Gerrit niet stil gezeten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En eventueel voor de locatie.

http://maps.google.nl/?ie=UTF8&t=h&ll=5 ... 06947&z=18" onclick="window.open(this.href);return false;

De lange strook bomen is het battle gebied, althans tot hoe groot je het wil maken tenminste.

Greets Gerrit en Rene
Gerrit Keeman

Beste mensen,

Voor diegene die willen komen battlen in Assendelft op de 25/7 even wat verduidelijking/transparantie.
De financiele kosten zijn 50 euro/dag dit is 15 eurie minder dan voorheen en wel hierom.
Ik zal om de kosten zo minimaal mogelijk te houden zelf 15 euro betalen.
Voor het gebruik van het clubhuis,keuken,toiletten,verwarming (eventueel) en het terrein)blijven dan 50 euries over welke opgebracht moeten worden door de enthousiaste collegae die gebruik willen maken van een uniek Battlebos.
Ik kan het niet mooier maken dan het is en voorwat het weer betreft dat is gratis.
Zie er naar uit want het terrein ligt er weer prachtig bij voor fotograven,video'ers,praters en battlelaars en/of bouwers.

Vrienelijke groet Gerrit. : Sig :
Laatst gewijzigd door Gerrit Keeman op 01 jun 2010, 18:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Ad Wouterse
BTN Site Admin
Contacteer:

Bericht door Ad Wouterse »

Hoi Gerrit,

Prima stukje communicatie en tevens een goed voorbeeld : Thumbup :
Succes op de 25 ste.
Groetjes,
Ad
Theo Andriessen

Bericht door Theo Andriessen »

Hoi Gerrit,

Duidelijk verhaal.

Wij komen ook, er moet toch iemand het opnemen tegen de kaisertjes :lol:

Kan ik gelijk even die flak opstelling van dichtbij bekijken, die ziet er mooi uit.
En de nieuwe bunker geluiden ff beluisteren, jammer dat Rene daar geen filmpje van heeft gemaakt.

Groeten Theo
Wilco Bouwhuis

Bericht door Wilco Bouwhuis »

: PirateCap : ga denk ik ook 't bos maar is in : Chessygrin : .

Beste Gerrit en Rene,
Scoutingkamp is naar blijkt 24-7 t/m 31-7 (en ikke maar denken 25-7 t/m 1-8 :oops: ).
Er staat inmiddels voor 25-7 dus nu 'n boswandeling te Assendelft op de kalender : Thumbup :
Rene Pranger

Hoi Wilco

Goed om te horen dat je aanwezig bent te Assendelft.

Hiermee gezegt een lijst van de tot nu toe aangemelde mensen:
Gerrit Keeman
Rene Pranger
Theo Andriessen
Jeanette Andriessen
Wilco Bouwhuis

Aankomende week of weekend ff bij Gerrit langs om foto,s te maken van de nieuwe ingegraven tunnel.

Na bespreken met Gerrit is er eventueel een mogelijkheid tot een bbq, maar dan tijdens het rijden.
Dus heb je honger of iets dergelijks hop gooi je wat op de bbq, maar dat is alleen nog maar een idee.

Kwa uitslag van de gemaakte Poll, kwam dus naar voren de te grote afstand.
Maar na afgelopen week weer wat leden gesproken te hebben, kwamen we toch tot de conclusie dat de afstand allemaal wel meevalt.

Het financiele gebeuren stond ook in de poll, dat zou nu allemaal duidelijk moeten zijn na het bericht van Gerrit.

Mochten er eventueel nog vragen zijn, stel ze gerust.

Greets Rene
Theo Andriessen

Hoi Rene en Gerrit,

Die BBQ met hop vlees erop lijkt mij wel wat :P , beter dan mijn panzer 4 vorig jaar : Chessygrin :

Is het dan de bedoeling dat je zelf je vlees meeneemt, saus etc of eh........ :?:

Groeten Theo
Rene Pranger

Hoi Theo

Ik denk inderdaad dat een homp vlees beter zal smaken dan je pz4, al moet ik wel zeggen om een beetje sensatie te creeeren.
Kun je natuurlijk altijd weer ff in dat vaatje rijden, maar dan wel ff zeggen dan kunnen we met zijn allen filmen en foto,s ervan maken.

Maar inderdaad het lijkt me wel een goed idee om dus zelf je vlees en of saus etc etc met te nemen, dan kan iedereen meenemen wat ie zelf wil.
En een keuken is dichtbij met ijskast dus allemaal geen probleem,en dan tijdens het rijden hoppa de fik in de pz4 uuhh bbq.
En dan lekker eten tijdens het rijden.

Groot voordeel de bbq kost dus eigenlijk niks, omdat je zelf je spullen meeneemt omderop te gooien.
Dus de keuze ligt bij de leden zelf.

Greets Rene
Theo Andriessen

Kun je natuurlijk altijd weer ff in dat vaatje rijden, maar dan wel ff zeggen dan kunnen we met zijn allen filmen en foto,s ervan maken.
Neh.....als iets spontaan gebeurd is het altijd leuker dan van te voren alles in scene zetten : Thumbup :

.....en dan tijdens het rijden hoppa de fik in de pz4 uuhh bbq.
Ik weet het nu zeker de Panzer 4 blijft mooi thuis :lol:
Gerrit Keeman

Beste mensen,

Zal natuurlijk zorgdragen voor het vuur in welke zin dan ook.
Frisdrank, thee,koffie,water, bbq met briketten, bankjes en tafels zijn aanwezig en een partytent is in de maak/koop.
Als het warm en mooi weer wordt zorg dan voor een tropen outfit. : Chessygrin :
De diepvriezer en een koelkast staan aan.
Zo meer kan ik niet verzinnen en ga vanavond eea maaien.

Groeten vanuit het "Battlefront Assendelft". : Thumbup :
Rene Pranger

Zo weer is ff in het bos geweest, gerrit had aardig zijn best gedaan met het kortwieken van alles.
En ik moet zeggen het bos licht er schitterend mooi bij, lekker dicht bebost dus veel plekjes om met je tank te schuilen voor een hinderlaag.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
De secundaire oversteeks plaats,daarkomt weer de nood brug overheen

Afbeelding
Het eigenlijke doelwit,de beruchte brug die naar alle waarschijnlijkheid helemaal klaar zal zijn voor de meeting.
Daarmee bedoelt dan alle tussen spijlen op hun plaats gelast enzo.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
En de nieuwe aanwinst een ingegraven tunnel buis, waarvan de bedoeling is in de toekomst omde bovenkant vande tunnel te bedekken met grond.
En er dan een oprit bij te maken zodat er dus over de tunnel gereden kan worden.

Je ziet het, het bos ligt er mooi bij met een mooie ondergrond zonder steentjes lol.
Dus veel problemen zoals op andere locaties, zullen hier niet veel voorkomen gelukkig.
Maarja het is en blijft een hobby he dus een ongelukje kan altijd, of dat er iemand moedwillig omwille van een mooie foto toch weer die hete kuil in rijd.

Ik zou zeggen kijk is rustig rond, en voornamelijk geef het een kans om tot iets moois uit te bloeien.

Greets Gerrit en Rene de Kaisertjes
Martijn Deleij

Bericht door Martijn Deleij »

hey gerrit en rene,

Meld me bij deze onder voorbehoud aan! We hebben een aantal verjaardagen rond die periode, vandaar de voorbehoud. Echter waar een wil is is een weg en zal raar moeten lopen als ik er niet bij kan zijn.

groet,
Martijn
Ton Duits

Bericht door Ton Duits »

Hallo Battlefield collega's,

Ik kan er helaas niet bij zijn deze keer. Zit met mijn tanks in Schellinkhout (Noord Holland).
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast