hallo iedereen
ik heb een vraag hoop dat hij hier in de juiste rubriek staat
wat is een goede moter voor in mijn King Tiger wie kan mij hier iets over uit legen / vertellen er zit nu een standaart moter in die er bij hoord
MVG Leen Tazelaar
Welke mogelijkheden voor andere motor in Tamiya King Tiger?
-
Dave Caenen
- Contacteer:
Re: Tank Moter
Hoi Leen,
Zou je ons even kunnen vertellen welke king tiger je hebt. Het oude type (geen fo) Gok ik? Je zou hier de gearboxen en motors van een fo in kunnen zetten en anders de marcel rientjes gearboxen of de hl 3:1 gearboxen(maar daar moet je iets meer werk voor doen)
Zou je ons even kunnen vertellen welke king tiger je hebt. Het oude type (geen fo) Gok ik? Je zou hier de gearboxen en motors van een fo in kunnen zetten en anders de marcel rientjes gearboxen of de hl 3:1 gearboxen(maar daar moet je iets meer werk voor doen)
-
Johan van den Hoven
Re: Welke mogelijkheden voor andere motor in Tamiya King Tiger?
Hoi Leen,
Zo te zien/lezen heb je een Tamiya King Tiger.
Deze heeft twee mogelijkheden qua aandrijving:
- De oude versie heeft een motor die middels een aantal tandwielen en twee koppelingen beide rupsen aandrijft.
- De nieuwe versie heeft voor elke rups een aparte motor met eigen vertraging.
Bij de oude versie kan je niet zo veel doen met de origineel geplaatste motor en vertraging. Vervangen door een dubbel mechanisme zoals bij de nieuwe is mogelijk.
Bij de nieuwe versie kan je andere (langzamer draaiende) motoren monteren.
Misschien is het ook handig dat je aangeeft wat je wil bereiken met andere motoren?
Zo te zien/lezen heb je een Tamiya King Tiger.
Deze heeft twee mogelijkheden qua aandrijving:
- De oude versie heeft een motor die middels een aantal tandwielen en twee koppelingen beide rupsen aandrijft.
- De nieuwe versie heeft voor elke rups een aparte motor met eigen vertraging.
Bij de oude versie kan je niet zo veel doen met de origineel geplaatste motor en vertraging. Vervangen door een dubbel mechanisme zoals bij de nieuwe is mogelijk.
Bij de nieuwe versie kan je andere (langzamer draaiende) motoren monteren.
Misschien is het ook handig dat je aangeeft wat je wil bereiken met andere motoren?
- Ad Wouterse
- BTN Site Admin
- Contacteer:
Re: Welke mogelijkheden voor andere motor in Tamiya King Tiger?
Onderwerp verplaatst naar forum "Techniek".
Groetjes,
Ad
Ad