MTV

Hier kunnen alle niet gerelateerde (off topic) onderwerpen behandeld worden. De normale gedragsregels en moderatie gelden ook hier.
Plaats reactie
Wilco Bouwhuis

MTV

Bericht door Wilco Bouwhuis »

:?: MTV :?: :?:

Yep : Chessygrin : we hebben 'n heuse ... jawel MTV (Multipurpose Transport Vehicle :lol: :lol: ) oftewel ouwe Bolderkar : Chessygrin : .

Even 'n achteloos voorbijgangertje z'n kar afhandig gemaakt, wat latjes, spijkertjes en hier en daar en 'n likie verf, trekstang demontabel gemaakt met 'n spiltpen (handiger achterin de auto : Chessygrin : ) en hopa naar de Heide.
Even 'n achteloos voorbijgangertje z'n kar afhandig gemaakt
uuuh nou ja om eerlijk te zijn.... gewoon MP (2 tientjes) hoor jongens :lol: en ach we hebben weer wat knutsellol : Chessygrin :

M'n vriendin verklaarde me voor gek toen ik met dat ding kwam aanlopen (dacht eerst dat ze hoofdpijn had daar ze steeds tegen haar voorhoofd zat te wijzen) :lol: .

Maar goed, dit was 'm.
Afbeelding
Latjes er op zodat de huisjes klem staan en niet gaan schuiven.
Afbeelding
En 'n deksel voor als alleen de tankjes meegaan (werden anders zoveel latjes/vakjes door elkaar) : Chessygrin :
Afbeelding
Voor het idee...... met huisjes en tanks etc.
Afbeelding
En met aleen tankjes.
Afbeelding

:lol: :lol:
Martijn Deleij

Re: MTV

Bericht door Martijn Deleij »

denk dat de originele versie de vijand veel meer angst had bezorgd dat het model wat je er nu van gemaakt hebt ;) :)

Maar ik vind het fantastisch! De loopjes naar de heide worden nu een waar feest met deze kar!

p.s. kan er nog een aanhanger aan gemaakt worden voor een 2e bolderkar? Dan kan je gelijk alles in 1x meenemen ;) Benieuwd hoe de vriendin daarop gaat reageren haha

goed bezig : Thumbup :
Laatst gewijzigd door Martijn Deleij op 17 apr 2010, 22:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Bjorn Luijten

Bericht door Bjorn Luijten »

Hehe Cool! Leuk gedaan! Past dat wel in de auto?
Dave Caenen
Contacteer:

Bericht door Dave Caenen »

Ik wist niet dat die focus zo'n groot koffer had..... : WohoW : : Thumbup :
Wilco Bouwhuis

Bericht door Wilco Bouwhuis »

@ Martijn.
:lol: ja zit wat in, maar heb de bovenkant nog (als geheime wapen achter de hand)

En die aanhangwagen ........die hadden we al :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikte deze voor de Pershing en de Tiki, maar met de MTV kunnen ze alle 4 mee :lol:
:idea: misschien hangen we deze er wel achter als camo cateringwagen (koelbos er in) :lol:

@ Bjorn / Dave,
Ja hoor geen probleem, net ingeladen (voor morgen weer rondje Heide) past er zelfs net in de lengte in en daarnaast nog ruimte voor de huisjes is ik die ook is mee zou willen nemen.

:lol:
Wessel Witvoet

Bericht door Wessel Witvoet »

Kijk dat scheeld weer shouw werk/achter de vertraagde snelheid van de koti aanhollen :lol: Vroeger toen ik klein was had ik "de kar" (paar plankjes met wielen er onder) Had ik moeten bewaren denk ik achteraf. Of eigenlijk mn pa en ma hadden dat moeten doen :lol:
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast