het project van de leopard2a6 begint al aardig te vorderen.
de dieplader is al groen maar wacht op een nieuw tussen stuk wat breder (is al reeds klaar op de zaak in de pauze gemaakt kwan een mooi stukje profiel tegen . afrezen op lengte en de gaten er in boren . voorschot is al netjes getekend wacht nog op de uitvoering.
de truck heeft al gereden maar met de hele combinatie er achter trekt hij het maar net op het tapijt.
komt door de elektonische vertragingen hij heeft een drie versnellingsbak mechanisch dat gecombineert .
in zijn eerste versnelling heeft hij maar 3 volt of zo en in zijn 2 denk 5 volt en in zijn 3 7.2 volt.
dus ik heb de versnellings in zijn 1 gezet en toen is de stekker van de servo er uit getrokken.
en toen gaan rijden dat ging dus veel beter 3 verschilden vermogens op de eerste versnelling.
en dat gaat al hard zat voor zo`n truck
Op een tegelvloer kan je driftend door de bocht met de truck. dus dat probleem is ook opgelost
Een tank heeft veel draden maar een truck is ook wat hoor al die verschillende lampjes en zo
en een unit voor een fibriatie zodat de truck een beetje trilt.(een motortje met een excenter).
Zal hem een stukje dunner maken is het trillen en schudden een stukje minder.
Dan moet je wel alle bouten goed vastzetten en lijmen denk ik zo. (anders krijg je zo`n spoor van bouten en moeren).
had er wel moeite mee om hem legergroen te spuiten zo`n mooie truck maar het wordt toch wel mooi achteraf gezien . ( had hem liever in alfa rood hoogglanzend met zwart gezien)
maar eerst wat extra dieseltanken in de groene verf gespoten viel het allemaal wel mee.
dus alles in de groene verf gespoten .

maar hij is een geweldig bouwpakket je moet wel kleine vingertjes hebben voor alle m2 schroefjes en kleine segeringen te plaatsen
hulde weer aan de matrijsen makers. Het kost wat maar je het past ook allemaal perfect.
Ik denk dat er twee shermans op kunnen staan .
leonard zijn mijnenroller kan er met gemak op dan hoeft hij ook niet meer zo moeilijk te doen
dan kan hij terplekke afgeleverdt worden op het mijneveld.
groeten Ronald