mijn pinkster weekend

Hier kunnen alle niet gerelateerde (off topic) onderwerpen behandeld worden. De normale gedragsregels en moderatie gelden ook hier.
leonard van Teeffelen

mijn pinkster weekend

Bericht door leonard van Teeffelen »

Zaterdag middag ben ik vertrokken en gezellig net als de rest van Nederland op de A2 in de file gaan staan!
Na vier uur rijden aangekomen op de gelegenheids-camping (lees voetbal veld) in La Reid bij Spa.

in La Reid start elk jaar op 2e pinksterdag de Ardennes trophy, een mountainbike wedstrijd over 45, 65 of 85km.

Zondag eerst maar even een tourtje in de omgeving gemaakt, Stoumond, La Gleize
Afbeelding
volgens mij is ie pas nog gespoten! de tank ziet er vele male beter uit dan de Panther in Houffalize

Afbeelding
indrukwekkend, zijn de diverse granaat inslagen op de tank.

Afbeelding
heel zwaar ontmoet heel licht !

toen verder afdalen naar Trois Ponts,waar Peipers z,n aanval naar het noorden moest afbuigen.

toen door naar Stavelot
Afbeelding
de halftrack heeft dringent een verf beurt nodig!

Toen weer terug naar La reid, das bijna alleen maar klimmen, ik kwam nog in een amateur weg-wedstrijd terecht op de col de la Gleize
sommige race-fietsers raken een beetje geiriteerd als je ze op de mountaibike in haalt :lol:

Na een ritje van 65km lekker gedouched en me gaan voorberijden op de wedstrijd.

Afbeelding
mijn home away from home....

De wedstrijd was zoals het hoort lood-zwaar, maar heel mooi
de 85km zonder problemen volbracht "ik heb gekraakt..... maar ben niet gebroken!" na de welverdiende douche weer zonder alteveel file leed naar huis gereden.

Leonard
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast