hi,
mijn naam is Luuk van der Linde en ik heb mij onlangs geregistreerd op dit forum.
op het moment ben ik 21 jaar oud en woon ik in landsmeer (een enigsinds pitoresk dorpje in de buurt van amsterdam)
daarnaast ben ik werkzaam als grondwerktuigkundige (oftewel vliegtuig onderhouds monteur bij martinair.
mijn voornaamste hobby daarentegen betreft scratchbuilding met (voornamelijk) betreking tot voetuigen en land materieel uit de tweede wereld oorlog.
ofschoon ik nog weinig kaas heb gegeten van de wondere wereld van rc is dat wel DE richting die ik op wil met mijn hobby.
hoe dan ook, aangenaam kennis te maken!~
luuk van der linde
gaarne wil ik mij voorstellen:
-
Johan van den Hoven
Re: gaarne wil ik mij voorstellen:
Welkom bij BTN Luuk!
Kijk lekker rond en kom een keer buurten op een meeting.
Kijk lekker rond en kom een keer buurten op een meeting.
-
Reinier Zwanink
- Contacteer:
oeh
een mede scratcher
welkom bij BTN
altijd mooi om nieuwe leden te zien
heb je al enigervaringmet scratchen en zoja wat dan?
zondagis er een clubdag in schaarsbergen
misschien een idee om de club eens te ontmoeten
Coming Up:
* RSO restore project
* RC demag (2.0)
* Panzerwerfer 42
* RSO restore project
* RC demag (2.0)
* Panzerwerfer 42
-
luuk van der linde
op het moment heb ik de laatste hand gelegd op een van hout gemaakte sdkfz 250/3, daarvoor heb ik een BMP en een M13/40 gemaakt. rubsbanden zelf van resin gegoten, daarnaast ben ik behoorlijk bedreven (al zeg ik het zelf)
in het maken van 1:16, 1:18 en 1:20 miniatuur wapens, zo is de reeds genoemde sdkfz 250 uit gerust met een MG34 waar de topcover en de spangreep van kunen worden bewogen...overigens heb ik nog weinig dingen op rc gebied gemaakt...heb eigelijk alleen een BPR patrouile boot rc weten te maken...
-
Dave Caenen
- Contacteer:
dat vraagt om foto's......