EGS in combinatie met de recoilunit voor HL tanks

Voor technische vragen en handige tips
Plaats reactie
Rob van Montfoort
Contacteer:

EGS in combinatie met de recoilunit voor HL tanks

Bericht door Rob van Montfoort »

Hierbij even een technisch stukje over de recoilunit in combinatie met de EGS.
Wat is namelijk het geval. Meerdere leden onder ons hebben het probleem, dat als je de recoilunit van Tamtoys van onze huisleverancier Gert in je HL Tank zet, in combinatie met een EGS, dan gaat er iets fout. Zodra je een schot afvuurt zal op hetzelfde moment de EGS een treffer noteren bij je eigen tank. Dat is dus niet de bedoeling, want zo wordt je natuurlijk wel heel snel uitgeschakeld. Dit komt door een electronische storing, maar is goed te verhelpen. Marcel Hoogeveen heeft het duitse forum geraadpleegd en ik heb de leverancier van de EGS aan geschreven en allen kwamen tot de volgende oplossing.
Plaats tussen de recoilunit en de EGS een "LOODPLAATJE". Hierdoor is het probleem helemaal opgelost. Het beste kun je gewoon het lood gebruiken wat men ook op het dak gebruikt. Als je dit doet, dan kun je weer met een gerust hart aan de battles meedoen en je EGS werkt weer zoals hij het moet doen.
Robert Voogt
Contacteer:

Re: EGS in combinatie met de recoilunit voor HL tanks

Bericht door Robert Voogt »

Rob, hartstikke bedankt voor de oplossing, ik zou namelijk zelf binnenkort egs en een recoil-unit combineren, maar ik weet nu dat het kan en dat het dus geen conflicten (meer) oplevert
AfbeeldingAfbeelding

Mijn foto's:
http://predatorda.deviantart.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast