Terwijl jullie lekker in mijn woonplaats -Huizen- aan het battle,en waren was ik voor een lang weekend in Houffalize.Hier vond de eerste ronde van de world-cup mountainbike plaats. Zelf rijd ik alleen marathon-wedstrijden (100+km) dus vooral veel getraind en naar de wedstrijden gekeken. Het weer was super alleen van vrijdag op zaterdag veel regen maar als echte mountainbiker kan ik al die modder natuurlijk wel warderen! We zijn ook nog even naar de fox-holes van Easy company wezen kijken bij Foy. Deze plek blijft erg indrukwekkend. Ook nog even verdwaald geweest, en in de middle-of-nowere twee hele diepe,brede sporen gevonden in het bos. Er stonden al flinke dikke bomen in het zouden zo maar sporen van een Sherman of een Panzer kunnen zijn de volgende keer ga ik meten hoe breed de sporen zijn en hoe ver ze uit elkaar staan! Zondag nog even op de Houffalize-Panther geklommen om de start van de wedstrijd goed te kunnen zien, de Panther is dringent aan onderhoud toe. Het was me nog nooit opgevallen dat vrijwel alle draag armen er onderuit gesloopt zijn.
Volgende keer, als ik er wat langer ben zal ik foto,s maken.
Groeten Leonard