FX18 met Leopard2 A6
-
Ton Duits
FX18 met Leopard2 A6
Hallo Battle Boys,
Ik heb een Leopard2 A6 van Tamiya in elkaar geknutseld en nu wil ik er mee gaan rijden en schieten. Nu krijg ik alles voorelkaar behalve het Schieten wil niet lukken. Dit geld voor zowel het kanon als ook de mitrailleur. Ik heb al overleg gehad met Niels Jansen, een lid van jullie club uit Heemskerk. Deze komt in het nieuwe jaar even langs om dit probleem te bekijken. Maar misschien zijn er onder jullie ook leden met de FX18. Ik rij zelf ook met Tamiya Trucks en die rijden prima met deze zender. Laat wat van jullie horen...
Mvg, Ton Duits...
Ik heb een Leopard2 A6 van Tamiya in elkaar geknutseld en nu wil ik er mee gaan rijden en schieten. Nu krijg ik alles voorelkaar behalve het Schieten wil niet lukken. Dit geld voor zowel het kanon als ook de mitrailleur. Ik heb al overleg gehad met Niels Jansen, een lid van jullie club uit Heemskerk. Deze komt in het nieuwe jaar even langs om dit probleem te bekijken. Maar misschien zijn er onder jullie ook leden met de FX18. Ik rij zelf ook met Tamiya Trucks en die rijden prima met deze zender. Laat wat van jullie horen...
Mvg, Ton Duits...
-
Reinier Zwanink
- Contacteer:
-
Marcel Hambuckers
- Contacteer:
-
Ton Duits
- Niels Jansen
- Contacteer:
Hallo ton
Ik heb namelijk precies de zelfde micro ontvanger als jou en bij mij werkt het schieten wel.
Ik kom na de feestdagen wel even bij je langs om te kijken.
Ik neem dan mijn zender ook wel even mee.
Misschien is mijn leo dan ook wel bijna klaar en neem ik die ook wel even mee.
Niels
Ik heb namelijk precies de zelfde micro ontvanger als jou en bij mij werkt het schieten wel.
Ik kom na de feestdagen wel even bij je langs om te kijken.
Ik neem dan mijn zender ook wel even mee.
Misschien is mijn leo dan ook wel bijna klaar en neem ik die ook wel even mee.
Niels
1x Leopard 2a6. Regiment Huzaren van Sytzama, 11 TnBat. 1ste plt B-esk TankNmr: 12
1x Panther late G Panzergruppe"Kaiser'' Nmr: 315
1x Panther late G Panzergruppe"Kaiser'' Nmr: 315
-
Ton Duits
-
Ton Duits