RC Battlefield Part 1

Plaats hier uitsluitend foto's van je tanks en evenementen.
Discussies zijn op dit forumdeel niet toegestaan.
Roy Steinfort

RC Battlefield Part 1

Bericht door Roy Steinfort »

KAMPFGRUPPE AMERSFOORT WAR FOOTAGE

Afbeelding
Direct kijken
Hoge kwalitiet downloaden
Link op BTN website (hoge resolutie) http://www.battletanksnederland.com/Vid ... rt%201.wmv

Deze 2:26 secondens heb ik afgelopen zondag gemaakt met mijn Tiger I op een mooi stuk braak terrein. Dit is een voorproefje voor de aankomende gevechten voor volgnd jaar. De groote van het bestand om te downloaden in hoge kwaliteit is ongeveer 20MB. De tweede link is een directe link naar youtube om meteen te kijken wat jammer genoeg wel de kwaliteit verminderd.
Omdat ik wat problemen ondervond met het editting programma heb ik nu nog even geen geluid voor de lichtspoor munitie maar daar komt nog verandering in.
8) Het is erg leuk om je fantasie flink de loop te laten.
Peter Kapteyn
Contacteer:

Bericht door Peter Kapteyn »

is het een tamiya of een Heng Long?

Wel leuk gemaakt!!
-------------------------------------------------------
Kapteijn Klassieke Automobielen
Restauratie - Revisie - Onderhoud - Modificatie

www.kapteijn-bv.nl
Marcel Rientjes
BTN Clublid
Contacteer:

Bericht door Marcel Rientjes »

:shock: :D

Mooi gemaak hoor :D

gr marcel
luttenmountain
harry hofstede

Bericht door harry hofstede »

heel mooi gemaakt rob,net echt :D :D
marcel,ik denk een HL uitgaande van de trackspanning en de torendraai snelheid :!:
Hugo Jong

Bericht door Hugo Jong »

Klasse filmpje Roy !!
Johan van den Hoven

Bericht door Johan van den Hoven »

Leuk gedaan Roy!

Mag ik de download versie ook aanbieden via de BTN website (wellicht sneller bij downloaden)?
Martin Noorloos

Bericht door Martin Noorloos »

Mooi gemaakt :)
Roy Steinfort

Johan van den Hoven schreef:Leuk gedaan Roy!

Mag ik de download versie ook aanbieden via de BTN website (wellicht sneller bij downloaden)?
Absoluut! Ga je gang maar wacht daar nog ff me totdat ik over een paar dagen de verbeterde versie van de clip hier heb ok?
Ja, het is een Heng Long inderdaad. Ik moet die gespannen tracks nog steeds eens veranderen.
John Canton

Bericht door John Canton »

Hoi ,

Wow !! :shock:
Knap filmwerk.....Spielberg... :D
Waneer kunnen we episode II ,verwachten ?

Groeten ,John
Roy Steinfort

John Canton schreef:Hoi ,

Wow !! :shock:
Knap filmwerk.....Spielberg... :D
Waneer kunnen we episode II ,verwachten ?

Groeten ,John
Het 2de deel zal ongeveer half december opgenomen worden waar mn vader ook aan meedoet. Het betreft dan de Slag bij Charkov. Met gipswand platen heb ik nu zo'n 20 halfvernielde/zwaarbeschadigde apartmenten/warehuizen/huizen klaarstaan, een brug, wachtpost met slagbomen, bunkers, hekken, telegraafpalen, een kapot geschoten tiger, antitank kanonnen en zandzakken.
De stad beslaat ongeveer 30 vierkante meter. Verschillende zijstraten en overal puin met brandhaarden. De RC voertuigen zijn in dit geval 2 Tigers, 1 Panther en 1 T34. Het aanvals plan van de stad had ik vorige maand al in mn hoofd en dus op papier gezet. Deze film zal dan ook ongeveer 15 min. duren.
Hugo Jong

Bericht door Hugo Jong »

Wow.....Steinfort goes Hollywood :D
Johan van den Hoven

Bericht door Johan van den Hoven »

Roy Steinfort schreef:
Johan van den Hoven schreef:Leuk gedaan Roy!

Absoluut! Ga je gang maar wacht daar nog ff me totdat ik over een paar dagen de verbeterde versie van de clip hier heb ok?
Ja, het is een Heng Long inderdaad. Ik moet die gespannen tracks nog steeds eens veranderen.
Roy, ik (en vele anderen) wachten met spanning op de verbeterde versie.
Ik heb ondertussen wel de huidige versie gedownload en kan deze als smaakmaker al als link beschikbaar stellen?
Roy Steinfort

Ik zat net ff te kijken weer maar ik laat deze staan. Ik probeerde de rondsuizende munitie wat accent te geven maar dat gaat allemaal niet zo van harte op mn pc vandaag hehe. Ga je gang. Link maar door ect.
Rick Braat
Contacteer:

Bericht door Rick Braat »

Erg mooi filmpje Roy! Ziet er heel realistisch uit!
Vooral het geluid van de Maybach zat er goed bij :wink:
Rick

Afbeelding
Nikos Numan
Contacteer:

Bericht door Nikos Numan »

Wauw......ben echt onder de indruk van het filmpje.Niks verstoort de geschetste situatie..... :lol: zelfs het gras waar je op het laatste stukje film over rijd ziet er uit als een russische steppe.
zeer smaakvol geheel!!!!! Ik begin zelf mijn tiger te voorzien van een camera op de toren(of in de toren)om ook gelijke beelden te creeren .

GANZ TOL!!!!!
Nikos
Nikos,
Virtuti Pro Patria.

Panzergruppe"Kaiser''
'' TRIUMPH OF THE WILL''

1x Panther-G,,NMR:313
1x King tiger, ,NMR:321
1x Tiger-1,,under construction
1xHummel Howitzer,
1x Stug III early ,NMR: 311
1x Kubelwagen,