Foutmelding forum
- jan vd poel
- BTN Site Admin
- Contacteer:
Foutmelding forum
Johan, ongetwijfeld werk je er al aan maar ik krijg bij het versturen van een PM volgende foutmelding:
Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in D:\Sites\dLB-web-Internet\jvdhoven\BTN\phpBB2\includes\smtp.php on line 34
Groet,
Jan
Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in D:\Sites\dLB-web-Internet\jvdhoven\BTN\phpBB2\includes\smtp.php on line 34
Groet,
Jan
Wie vrijheid opoffert voor veiligheid is beiden niet waard.
(Benjamin Franklin)
(Benjamin Franklin)
-
Theo Andriessen
Re: Foutmelding
Klopt dat had ik ook maar het bericht wordt wel verzonden.jan vd poel schreef:Johan, ongetwijfeld werk je er al aan maar ik krijg bij het versturen van een PM volgende foutmelding:
Groet,
Jan
Ga je dus terug browsen om 't nogmaals te proberen, dan verstuur je 't bericht dus 2 x
Volgens mij had Barry hier ook last van
Dus heb ik 3 X hetzelfde bericht van barry en tot nu toe 2 pogingen van Jan mogen ontvangen
PS het gebeurd niet constant
-
Hugo Jong
- Mike Klasens
- Contacteer:
-
Johan van den Hoven
-
Hugo Jong
He gelukkig Jan, lag het toch niet aan je type snelheid

EDIT:
Maar deze kwam wel na het plaatsen van dit berichtje:
Fatal error: Maximum execution time of 60 seconds exceeded in D:\Sites\dLB-web-Internet\jvdhoven\BTN\phpBB2\includes\smtp.php on line 34
En na deze edit ging het weer als een speer......computers, je kan niet met ze en niet zonder ze.
EDIT:
Maar deze kwam wel na het plaatsen van dit berichtje:
Fatal error: Maximum execution time of 60 seconds exceeded in D:\Sites\dLB-web-Internet\jvdhoven\BTN\phpBB2\includes\smtp.php on line 34
En na deze edit ging het weer als een speer......computers, je kan niet met ze en niet zonder ze.
-
Theo Andriessen
- Arthur Hermans
- BTN Clublid
- Contacteer:
-
Theo Andriessen
- Arthur Hermans
- BTN Clublid
- Contacteer:
-
Theo Andriessen
- Arthur Hermans
- BTN Clublid
- Contacteer:
Johan,
Elke keer als ik in Tiger B (Sd.Kfz.182) project een nieuw bericht plaats krijg ik deze foutmelding:
Elke keer als ik in Tiger B (Sd.Kfz.182) project een nieuw bericht plaats krijg ik deze foutmelding:
Zover ik het weet is het een foutmelding die veroorzaakt wordt doordat een ongeldig E-mail adres tussen de gebruikers is.Could not connect to smtp host : 0 : The operation completed successfully.
DEBUG MODE
Line : 112
File : smtp.php
Gr,
Tuur.
Tuur.
-
Hugo Jong
- Arthur Hermans
- BTN Clublid
- Contacteer: