Dit verzin je niet

Hier kunnen alle niet gerelateerde (off topic) onderwerpen behandeld worden. De normale gedragsregels en moderatie gelden ook hier.
Plaats reactie
Hugo Jong

Dit verzin je niet

Bericht door Hugo Jong »

Nou, afgelopen Zondag zijn mijn schoonouders (allebij 80) van achteren door een oude vierkante Mercedes bus aangereden, moeders moest er op een backboard uit, alles naar twee verschillende ziekenhuizen in Amsterdam waar we de hele middag en een groot deel van de avond hebben gezeten, gelukkig zijn ze er redelijk zonder kleerscheuren af gekomen, mijn schoonmoeder had een flinke dreun in de rugspieren gehad en een opengesprongen spatader in haar been en mijn schoonpa had wat glas in zijn achterhoofd waardoor er twee hechtinkjes in zitten.

Hier het overblijfsel van de Clio.....die ze overigens net twee maandjes hadden na jaren in een qua carosserie langzaam steeds slechter wordende Seat Marbella (Spaanse Fiat Panda) te hebben gereden.
Afbeelding
Hieruit blijkt maar weer hoe belangrijk voldoende afstand houden is, mijn schoonpa reed 20 (er stond een stoplicht op rood waar hij langzaamaan op afzakte) en de Mercedes bus kwam er met zo'n 30km verschil in rijden.
Gewoon mazzel dat hij nog rolde, als hij stil had gestaan en met dezelfde snelheid aangereden was had het heel anders afgelopen.

Zitten ze vanmorgen rustig op de bank koffie te drinken (ze zijn nog steeds wat bibberig van afgelopen Zondag) worden ze door een enorme dreun opgeschrikt waardoor de kopjes op tafel stonden te rinkelen.......een vrachtwagen hun huis (ze wonen op 1 hoog) beneden op de hoek geramd waardoor een heel stuk uit de gevel lag, weer Brandweer en Politie met zwaailichten er bij en al die gasten binnen wezen kijken met iemand van de woningbouw en een aannemer of er geen instortingsgevaar dreigde.
'Tis allemaal wat op je ouwe dag...............
John Canton

Bericht door John Canton »

.....

...even sprakeloos......
....................................
....................................
Niet te geloven.....dit is wel erg veel pech....als je dit nog gewoon"pech" kunt noemen...............
.....triest zeg.......mijn medeleven Hugo.... :?

Greetz....grrr...
Bas Pos

Bericht door Bas Pos »

yaiks, that 's scary. Ben blij dat ze er allebie de keren zo goed vanaf gekomen zijn!
Arthur Hermans
BTN Clublid
Contacteer:

Bericht door Arthur Hermans »

Je kan het ook positief bekijken, ze hebben geluk gehad.
Alhoewel in een paar dagen twee keer zowat een hartaanval schrikken is ook niet bevorderlijk.

Hugo wens ze sterkte.
Nu maar hopen dat de verzekeringsmaatschappij niet moeilijk gaat doen.
Gr,
Tuur.
jan vd poel
BTN Site Admin
Contacteer:

Bericht door jan vd poel »

"t zit in de lucht (eigenlijk datum) de 13e vandaag.

Veel geluk gehad, beide keren.

Sterkte toegewenst. Ga maar eens een dagje op stap met die twee, wat afleiding kunnen ze nu best wel gebruiken.

Groet,
Jan
Wie vrijheid opoffert voor veiligheid is beiden niet waard.
(Benjamin Franklin)
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast