Als eerst ben ik begonnen mijn eigen vertraging er in te lepelen
en omdat er toch van die sleuven in het chassie zaten kon ik ze gerust iets groter maken, want is wel krap voor int panthertje

De benodigde ruimte opgevuld .

Vertraging na wat aanpassingen er in geplaatst, de voorste twee tandwielen hadden net 1 milimetertje meer ruimte nodig.

plaatje er over en walla je ziet er niets meer van

Extra as lager erop.

En omdat er natuur lijk ook rook uit moest komen heb ik mijn eigen flamvernichter gemaakt

Ook moest de speakerbox iets aangepast worden om het passent te krijgen en moet het zo gebouwd worden dat het allemaal demontabel is omdat de spanners onder de speaker zitten ,dus ook de achter plaat moest er weer uit kunnen .

En toen was er rook

Toen het probleem met de tracks en het aandrijfwiel

dit heb ik opgelost door de beide helften van het aandrijf wiel op te vullen met totaal 0.3 mm aan ringetjes.
Nu kan ik er teminste ook mee rijden en daar ist ie voor bedoeld dacht ik zo

Natuur lijk ook de luikjes beweegbaar gemaakt ,
een voor de laadplug en hoofdschakelaar en een voor een figuurtje.
Het luik in de toren is niet beweegbaar gemaakt ,kon eigenlijk geen rede bedenken om dit te doen.

Nog een paar details aangebracht de leiding voor de kabels van de headlamp.

De haak houder& de houder voor de sleepkabel iets aangepast

Haakhouder met haak.

Nu ben ik bezig met het aanbrengen van wat lasnaatje (naar het mooie voorbeeld van john)
En in eerst instantie leek er veel speling te zitten in de loop, maar nu alles gemonteerd is en op z'n plek zit ,valt het best wel mee ,en is de speeling tijdens de recoil eigenlijk niet zicht baar.
Gr Marcel