Stürm ohne Tiger
-
Hugo Jong
Stürm ohne Tiger
En, zijn we allemaal weer heelhuids thuis aan komen waaien ?
Ik heb vanmiddag een boom wat extra moeten schoren en er is een schutting afgebroken en door de tuin komen zeilen >=(
Laat voorlopig maar lekker liggen, geen tijd voor.......heb hem in een hoek gesleept en de zware metalen Skelter van Mees er bovenop gezet....klaar.
Ik heb vanmiddag een boom wat extra moeten schoren en er is een schutting afgebroken en door de tuin komen zeilen >=(
Laat voorlopig maar lekker liggen, geen tijd voor.......heb hem in een hoek gesleept en de zware metalen Skelter van Mees er bovenop gezet....klaar.
-
Jeffrey Damen
-
Theo Andriessen
-
Jeffrey Damen
-
Huub Beeren
Na 20 km fietsen zonder schade naar school en terug gekomen. Op de terugweg wind in de rug. Tjonge dat gaat snel
Wat kapotte takken op de grond gevonden. De beek in de buurt die ze afgelopen jaar hebben laten meanderen is weer voor een gedeelte in z'n oude bedding terug gekeerd en meer heb ik niet gezien.
Wat kapotte takken op de grond gevonden. De beek in de buurt die ze afgelopen jaar hebben laten meanderen is weer voor een gedeelte in z'n oude bedding terug gekeerd en meer heb ik niet gezien.
-
Marc Dinnissen
hoezo waaien
ja jongens dat is nog niks , ik zit al een maand op mijn bestelde tank tewachten komt eindelijk TNT aan de deur wat denk je, een vlaag weg tank
tank en TNT beambte niet meer gezien.Dat is nog eens wat anders dan vliegende dakpannen
tank en TNT beambte niet meer gezien.Dat is nog eens wat anders dan vliegende dakpannen
- Stefan van Dermearschalk
- Contacteer:
Ben overal wegestuurd vandaag 
Pendelklusje in Gent.. na een paar uur in de haven, heren, de fabriek gaat dicht.. zijn bang dat het dak wegwaait!
.. ok.. terug afzakken richting sas van gent, had daar nog wat klusjes te doen.
" je mag niet laden / lossen " , te gevaarlijk. "
Mijn sugestie dat een autotje met 16 ton leeggewicht niet wegwaait.. nee, mocht niet baten.. <grrrrr>
Dus om 16:00 al thuis, truck voor de deur.. zal vanacht wel m'n werk mogen afmaken
Och, 1 voordeel , had gisteren de Dakar uizendingen gemist, dus kan ze vandaag allebij kijken
Stefan
Pendelklusje in Gent.. na een paar uur in de haven, heren, de fabriek gaat dicht.. zijn bang dat het dak wegwaait!
.. ok.. terug afzakken richting sas van gent, had daar nog wat klusjes te doen.
" je mag niet laden / lossen " , te gevaarlijk. "
Mijn sugestie dat een autotje met 16 ton leeggewicht niet wegwaait.. nee, mocht niet baten.. <grrrrr>
Dus om 16:00 al thuis, truck voor de deur.. zal vanacht wel m'n werk mogen afmaken
Och, 1 voordeel , had gisteren de Dakar uizendingen gemist, dus kan ze vandaag allebij kijken
Stefan
- Rick Braat
- Contacteer:
-
Hugo Jong
Kom ik vanavond bij de bedrijfsruimte is er een boom tegenaan gedonderd (met de kroon), gelukkig niet de mijne maar die op de andere hoek.
Wat ik wel kwijt ben is mijn brievenbus, die hingen daar op de hoek en de mijne was de eerste, die is als enige totaal aan barrels geslagen, als er post in heeft gezeten (heb ik nog niet kunnen zien omdat ik daar de sleutel nog niet van heb maar denk dat er wel wat van de Nuon ingezeten heeft) ligt die nu dan waarschijnlijk ergens in de Atlantische oceaan
Verder lagen er door heel Purmerend bomen door de brandweer in hapklare brokken gezaagd langs de kant van de weg.
Die bij de bedrijfsunits ligt in principe niet op de doorgaande openbare weg dus ben benieuwd wanneer die weg gehaald word.
Wat ik wel kwijt ben is mijn brievenbus, die hingen daar op de hoek en de mijne was de eerste, die is als enige totaal aan barrels geslagen, als er post in heeft gezeten (heb ik nog niet kunnen zien omdat ik daar de sleutel nog niet van heb maar denk dat er wel wat van de Nuon ingezeten heeft) ligt die nu dan waarschijnlijk ergens in de Atlantische oceaan
Verder lagen er door heel Purmerend bomen door de brandweer in hapklare brokken gezaagd langs de kant van de weg.
Die bij de bedrijfsunits ligt in principe niet op de doorgaande openbare weg dus ben benieuwd wanneer die weg gehaald word.
- Stefan van Dermearschalk
- Contacteer:
-
Michael Sandbergen
Gisteren een torenkraan om gewaaid op het werk van mijn collega.
5 andere zijn met de giek naar beneden geplaast en de put is geevacueerd.
En bij mijn op de put een stijger van 5 verdiepingen naar beneden gekomen.
Hoopjes schade in en om de bouwplaats en onderweg 2 vrachtwagens op de kant zien liggen.
A10 was afgesloten omdat er een geluidswal over de weg was geblazen.
Deze waren ze al aan het slopen dus dat ging nu exstra snel
5 andere zijn met de giek naar beneden geplaast en de put is geevacueerd.
En bij mijn op de put een stijger van 5 verdiepingen naar beneden gekomen.
Hoopjes schade in en om de bouwplaats en onderweg 2 vrachtwagens op de kant zien liggen.
A10 was afgesloten omdat er een geluidswal over de weg was geblazen.
Deze waren ze al aan het slopen dus dat ging nu exstra snel
-
Tobias Huurman
-
Ger Zonneveld
tereur daden
de wind viel hier mee, maar in de haven hebben ze een rubberboot opgeblazen, op het vliegveld is er een vliegtuig de lucht ingevlogen en in de broodjeszaak hebben ze de staat van beleg afgekondigd. wat een ellende.
Ik ben gisteren nog even aan het parasailen geweest met het zeil van mijn partytent van 3 bij 3 meter, ik weeg 120 kilo ( mijn vrienden zeggen 140) en kon hem maar net houden.

Ik ben gisteren nog even aan het parasailen geweest met het zeil van mijn partytent van 3 bij 3 meter, ik weeg 120 kilo ( mijn vrienden zeggen 140) en kon hem maar net houden.
-
Martin Noorloos
- Ad Wouterse
- BTN Site Admin
- Contacteer: