Voorstellen en vraagje

Voor technische vragen en handige tips
Plaats reactie
Marc Dinnissen

Voorstellen en vraagje

Bericht door Marc Dinnissen »

Ik zal mij even voorstellen , mijn naam Is Marc Dinnissen na een jaar of 9 Rc 1/10 gereden te hebben ben ik er vorig jaar mee gestopt . Nu blijft het rc gebeuren mij toch trekken en via een link kwam ik bij BTN terecht. Ik ben zeer onder de indruk van de openheid en informatie wat er op deze forum te krijgen is. Hoe meer ik lees hoe enthousiaster ik er van werd. Wat maken jullie er een kunst werk van zeg ongelovelijk. Ben al wel bezig mat statische modelbouw om de airbrushes en de diverse technieken onder de knie te krijgen. Na een poosje toch niet kunnen laten om mijn eerste tank te bestellen. Ik heb gekozen voor de sherman om mee te beginnen (tamiya). Dit via honkong omdat dat veel scheelde al weet ik niet of dit nu verstandig is geweest maar ja tijd zal het leren. De rest zal ik terzijnde tijd via Hugo bestellen , mede door zijn ruime optionparts van de diverse tanks. Maar nu mijn vraag ik zou graag de maten willen weten van de lagers van de loop en hoofdwielen, zodat ik deze kan bestellen. Misschien dat iemand me kan helpen , of alvast de handleiding van de sherman want het zal wel een mnd duren voordat mijn pakket binnen komt.
Arthur Hermans
BTN Clublid
Contacteer:

Bericht door Arthur Hermans »

Hi Marc,

Welkom op het BTN forum.
De lagers voor de loopwielen hebben de maat 8x5x2,5 (MR 85ZZ)
Je hebt er 24 nodig voor de Sherman
En Hugo heeft ze in zijn shop voor €0,70 per stuk.
Maar wat bedoel je met de hoofdwielen?
Gr,
Tuur.
Marc Dinnissen

Bericht door Marc Dinnissen »

Waarschijnlijk bedoel ik het zelfde heheh nog niet helemaal op de hoogte van de technische termen zeg maar, bedankt voor je informatie hoef ik niet ver te zoeken als hugo ze heeft voor die prijs . Bedankt
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast