Zoooo,net een leuk avontuur met m`n Tiger achter de rug...
Na wat in de huiskamer met de Sherman en Tiger gebattled te hebben,begon opeens m`n Tiger wat eh...raar te doen.
De tank reed opeens niet meer goed en begon steeds weer optestarten.....? Lege accu zou je dan denken,maar ik had hem toch pas net opgeladen ! ....
Misschien een storinkje in de DMD...FF resetten dan maar.....
Nadat dat ook geen resultaat opleverde begon ik het toch benauwd te krijgen....de tank starte wel op ,toren draaide rond,schiet-funtie werkte,alleen de tank reed niet meer en sloeg dan steeds af.....
Toen zag ik dat op de MF een van de SWF-schakerlaartjes was afgebroken,dus ik dacht dat gaat me een nieuwe MF kosten...
Toen de poging om dit nog te repareren mislukte,zakte m`n stemming naar een dieptepunt.....
Uiteindelijk heb ik,toen ik weer wat afgekoeld was,de MF van de DMD losgekopeld,en de DMD appart gecontroleerd.......en het probleem bleef ook nu weer optreden.....
Tja....dat was natuurlijk duidelijk genoeg,het kon eigenlijk alleen nog maar aan de accu liggen.......
De accu van m`n Leo diende even als "donoraccu" en HOPLA de Tiger reed weer !!!!
Duidelijk aan de accu zichtbaar was dat er een of meerdere cellen kapot waren.....er lekte al wat witte prutt uit.....gelukkig niet veel,maar toch...
Nou,in een notedop.....
Was een gezellige vrijdagmiddag......
Shit de tank rijd wel weer,maarja.........heb nu weer iets goedtemaken bij m`n wederhelft...SLIK..
En de MF......zal straks toch een keer vervangen moeten worden,want er ontbreekt nu een SWF-schakelaar,en ik kan dus de tank niet meer uit de zware stand naar de lichtere verstellen,ook de'zelfcheck"kan ik niet meer inschakelen.....
Hij rijdt weer prima,en de BU doet het ook goed,maar heeft iemand hier ervaring mee,zou ik de MF nu al meteen moeten vervangen ?
Greetz....grrr...