Perching met problemen

Voor technische vragen en handige tips
Plaats reactie
William van Andel

Perching met problemen

Bericht door William van Andel »

Ik heb na lang dubben toch maar een perching gekocht en wel bij Hugo jong .Nu is hij bijna klaar en heb ik de electronica getest .
De geschutkoepel draait ,de loop gaat op en neer ,het achterlicht brand (remlicht ?) Maar ik krijg de tank niet uit de "idle" en het machine geweer doat ook niets .

Ik heb ham al twee keer opnieuw gecalibreerd en het enige wat ik daarmee opgeschoten ben is dat het achterlicht het nu ook niet meer doet . Het kanon werkt wel perfect en dan zie je dat de tank door de recoil ook naar achter gaat . Als ik de MF 03 loskoppel dan rijdt de tank wel .

Ik weet dat jullie al meer met dit probleem te maken hebben gehad , dat heb ik hier op het forum gelezen maar de remedie word helaas niet vermeld.

Met vriendelijke groeten William
Theo Andriessen

Bericht door Theo Andriessen »

Hoi Willem,

Gastrim naar achteren, dan de gas knuppel naar achteren, dan alles weer in 't midden en de tank rijdt :wink:
Als 't goed is :lol:

MG is meestal toch een kwestie van callibreren :?
Wel alle trimmen in 't midden voor 't callibreren :!:
William van Andel

Bericht door William van Andel »

Hij rijdt , na wat rommelen met de handles , Best moeilijk om met zo''n tank te rijden zeg ! tip voor allen, doe dit niet tijdens X-FACTOR in de woonkamer dan krijg je allerlei verwensingen naar je hoofd geslingerd.

Groeten William
Hugo Jong

Bericht door Hugo Jong »

Hahahaha welkom in de wereld van de tankers met een gezin.....je gaat toch niet NU met die tank rijden he :roll: :wink:

Goed oefenen en rustig aan met het gas anders crash je een keer tegen de salontafel thuis.
Marcel Rientjes
BTN Clublid
Contacteer:

Bericht door Marcel Rientjes »

:D :D :D daarom krijg ik bij iedere tank een schakelaartje van mijn wederhelft, kan ik tussen het speaker kabeltje zetten en zo het geluid uitzetten om te testen :idea: :D
en heerst er naar 2300 uur een speed limit i.v.m kletterende metalen tracks op de vloer :wink:

Ja soms moet je ook na eleven nog ff testen :wink:

William suc6 met het oefenen.

Gr Marcel
luttenmountain
Robert Winkelhuis
Contacteer:

Bericht door Robert Winkelhuis »

Ik heb een t.v. gekocht in de slaapkamer.
Moet ze daar maar gaan kijken.
Greetings van Robert
-------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast